![]() |
Aangebrand voedsel
Wat kan je krijgen van het eten van aangebrand voedsel?
|
Kanker..
Nou ja, dat is als je het te veel eet, een keertje is niet zo erg. Misschien wordt je er misselijk van omdat het smerig smaakt.. |
Als je vaak verbrand voedsel (veel barbeque) eet, dan kun je slokdarmkanker geloof ik krijgen. Maar van één keertje gebeurt er niet zo veel, hoor.
|
En als je't compenseert met cassave zit je weer goed..
|
Citaat:
je kan er iig flink beroerd van worden.... |
Citaat:
Ik bedoel, om maar iets te noemen wat iedereen doet: tandenpoetsen, tandpasta is schijnbaar ook al kankerverwekkend.. |
Citaat:
ik heb gister toevallig iets te veel aangebrand voedsel gegeten van een overschotel (de restjes in de schaal) en werd nogal misselijk :p |
Je krijgt overal kanker van, dus eet dat aangebrande stukje vlees gewoon lekker op.
|
Sommige dingen zijn gewoon meer kankerverwekkend dan andere dingen.
Voorbeeld: Ik las een jaar geleden ofzo in de krant dat ze onderzoek hadden gedaan naar komkommer. Die bleek ook kankerverwekkend te zijn. Maar dan moest je er wel 10 per dag eten. Welke gek eet er nou 10 komkommers per dag???? Nouja, dat hoef je dus niet serieus te nemen. Maar aangebrand voedsel is gewoon echt niet gezond. Eén keertje kan heus wel, dat lijkt me geen probleem. Maar steeds weer is gewoon niet goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |