![]() |
maken jullie wel eens gebruik van de smartshop (wat vast zo zou zijn)
wat is je meest fijne product :| ?
ben er gewoon nieuwsgierig naar, geen verder bedoelingen. :) danku rox. |
sexstimulanses die heb ik nooooodug :s
neh om serieus uit de bocht te komen...don't ask me |
Citaat:
|
ghehe jah, maarja nou alleen herbals en zaadjes uit de shop gehad, herbals zijn chill, zaadjes werkte niet echt...en paddo's uit de shop wil ik zeker wel proberen.
Binnekort maar ff checken wat er nog meer voor fris en fruitige stofjes te halen valt. |
Citaat:
|
Ik haalde er maar 2 dingen: paddo's en stackers. Tevredenheid alom.
Verder hadden ze een boel thee's en pillen maar thee drink ik niet en die middeltjes had ik allemaal niet nodig dus... |
Citaat:
Joyce :) |
Citaat:
LSA is TOF!!!!!!!! :D Mja, je weet al wak er haal(de) :D Maar voor de rest van de lezers LSA, Paddo´s, herbals, salvia Citaat:
Jaja :p |
pure ephedrine, bawls, herbals.
|
Herbals, eens in de zoveel tijd een pijpje, salvia, paddo's, wierrook, psychedelische literatuur, shiva bhang en binnenkort een cactus.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
Kleine of volgroeid? |
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
ontopic: Paddo's en salvia. |
Citaat:
Maar verder Paddo's en Salvia. Wel eens LSA zaadjes gehaald, maar die werkte voor geen meter. Ook vaak een potje ephedra. |
Klopt het dat het meeste spul uit de smartshop gewoon amper werkt?
|
Citaat:
De gozer van de smartshop waarschuwde mij al voor die LSA zaden (Hawaiian Baby Woodrose) dat de een na 1 zaadje al gigantisch gaat trippen en de ander na 10 zaden alleen een beetje stoned wordt. Paddo's en Salvia werken overigens altijd wel. |
kweetnie, bij mij werkten die lsa zaadjes ook niet
|
Ik had er 5 op, 1 zakje dus, maar kan het misschien komen dat ik ze had gepelt en een dag later pas had opgegeten?
|
Citaat:
|
ow wij gingen ze gewoon heel goed en lang kauwen..dat werd ons weer vertelt en de schil eraf halen, want anders ga je kotsen
|
Citaat:
Alleen die cactus is niet binnenkort maar over een aantal jaar denk ik |
savliaa lalala
|
Ik ben er al jaar niet meer geweest maar voor lange sex is yellow jacket wel de ding om naar de smart shop te gaan.
|
Citaat:
Joyce |
ik heb er een tijdje geleden paddo's gekocht dat vond ik wel een indrukwekkend middel
|
Citaat:
En dan de 'joints' die uit allerlei bloemige producten bestaan maar waar dus geen echte marihuana inzit werkten bij mij dus 0,0, was wel lekker, passiebloemensmaak :D. |
het verschilt nogal eens, ik laat me graag adviseren daar.
de happy holland in nijmegen is echt de meest relaxte smartshop die ik ken. we kwamen er pas een keer happycaps halen, stonden die lui daar met z'n twee te trippen achter de toonbank... "jo, je moet me even aanwijzen waar die dingen liggen" :D |
Citaat:
|
Citaat:
dus ik neem dat advies van hun hier met een mok zout... |
In een boekje - ecodrugs van axl ...? had ik gelezen dat je van die lsa zaadjes (blauwe winde) er wel 50 moest pakke om iets te voelen,Je kan die zaadjes van die blauwe winde in elk tuincentrum kope dus veeel goedkoper :D
Wel een half uur laten weken in lauw water voor het vergif er af te spoelen(anti insectspul (n) ) |
Alleen ooit paddo's gehaald, maar door omstandigheden zijn die zelfs niet gebruikt.
Dussehm. Ja, nog een keer paddo's halen dan maar. Maar dan wel gebruiken. |
Citaat:
je krijgt trouwens nog cash van me voor die portie kerel. |
Citaat:
oh. wacht. GENIAAL! Dat lost mijn geldprobleem van deze maand op! :D Maar we gaan nog wel een keer paddopizza doen dan Vlep? |
Citaat:
doen we wel als ik me emotioneel minder fucked up voel ;) |
Ik heb een keer een soort herbal xtc geprobeerd van de smartshop, maar ondanks dat ik 3 keer de aanbevolen hoeveelheid had ingenomen heb ik er niet echt veel van gemerkt. Verder heb ik nog 2 zakjes lsa-zaden liggen die ik niet durf te gebruiken omdat ik ergens heb gelezen dat iemand er heeeeel misselijk van was geworden. Bovendien hoef ik niet zonodig te hallucineren want het gaat de laatste tijd wat minder goed met me (duizelig, flauw, misselijk, benauwd, etc.)
|
Citaat:
|
paddo's calea en dat was het alweer
|
wat een up :P
|
ephedra, alleen nergens meer te krijgen of ik krijg vervangers die niet werken :(
|
via de juiste connecties krijg je nog wel echte ephedra hoor
mja salvia, paddo's en vroeger ephedra. en het werkt behoorlijk :d |
Citaat:
maar dannog, reageren op een topic door te zeggen 'ja moet je mij niet vragen' :D geweldig |
Hms,
tot nu toe alleen maar van die repen paddochocola. Maar bladerend door dit topic staat al vast dat 'mijn' smartsjop binnenkort zijn borst nat kan maken :D Salvia, psychedelische literatuur en I, Cactus staan geplant. In het verleden haalde ik nog wel eens een grammetje wiet bij een andere smartshop in t centrum. De eigenaar daar was een zware sjagrijn en schold iedereen uit die niet voor smartspullen maar voor wiet kwam. Heb ik nooit begrepen, aangezien ie stiekum wiet verkocht omdat ie t niet mocht. (being a smartsjop and all...) Afijn twee maanden nadat ik dr voor t laatst was uitgefoeterd werd ie definitief gesloten omdat ie wiet verkocht, en lachte ik stiletjes in mijn vuistje. |
Citaat:
|
Happycaps :D
|
ephedra, salvia, paddo's, lovers thea oftewel zon mixje van yohimbe, ephedra en damiana waar je zin van krijgt. Alleen die salvia pakt niet bij mij dus geen salvia meer in het vervolg. En we drinken er altijd superlekkere thee, bij de kokopelli:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |