![]() |
hellup!!!! please?????
kben verliefd op een jongen die ik al 3 jaar ken maar durf t niet te zeggen! hoe kan ik dit het beste doen? t ene moment lijkt het alsof ie me wel ziet zitten en t volgende moment weet ik het niet meer! please hellup!!! :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
|
Misschien kun je iets meer vertellen :) wie is die jongen, een goede vriend van jou of een onbekende buurjongen? enz enz
|
idd, iets meer info zou wel handig zijn.
we willen voorbeelden hebben van situaties. |
Citaat:
|
Heb je hem wel wat hints gegevenn van dat jij hem leuk vind?
|
show up naked and bring beer
|
Citaat:
Ach zeg het hem gewoon... neem hem even appart en zeg het gewoon... simpelste manier die er is.. |
pak zn hand. kijk m 'zwoel' aan en zeg met een katja schuurmanstem: hoi... alles goed? :bloos:
|
Citaat:
|
laat merken dat je hem leuk vindt
en als jullie al 3 jaar open zijn tegen elkaar kun je het ook gewoon zeggen |
uhmmm... tis een goeie vriend ja! ik weet dat ik t gwoon zou moeten zeggen maar ik durf niet! hij is gewoon heel lief en zijn manier van kijken heeft iets! hij maakt gwoon lieve opmerkingen enzo..... :confused:
|
Citaat:
durf je het allebij niet te zeggen ik zou het risico van een blauwtje nemen als jullie goede vrienden zijn is het ook geen probleem als hij niks wil (athans voor de vriendschap) |
*forummers wachten nog steeds op meer informatie*
|
Citaat:
|
Niet te geloven dat er jongens zijn die op meisjes vallen die zó onzeker zijn.
Wat mij betreft afknapper nummer 1. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee idd :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze stelde toch een vrij normale vraag. En ze hoeft haar karakter al helemaal niet zomaar te gaan aanpassen. Ze is wie ze is.. uit 1 post op het forum kun jij sowieso niet opmaken of het een leuke meid is of niet. |
Citaat:
Als het ongewenst is dat mensen haar daarop attenderen, op welke manier dan ook, moet ze hier niet om advies vragen. De buitenwereld is hard, met dergelijke isolatie en bescherming van de buitenwereld wordt zij niet volwassen. Ik pak zaken graag aan bij de hoorns, dan bereik je tenminste iets. Citaat:
|
Jij ziet 1 post van haar, nl dat ze niet goed weet hoe ze die jongen op wie ze verliefd is dat moet vertellen.. vrij logisch.. hebben wel meer mensen.. de halve wereld ongeveer.. zelfs mensen die verder helemaal niet zo onzeker zijn.
En daaruit kan jij opmaken dat ze 1 of andere ziekelijke angst heeft? Dit is gewoon lachwekkend, sorry. :D Ik ga hier trouwens niet verder over door, anders wordt het topic verpest.. |
Citaat:
Citaat:
|
mensen die verliefd zijn zijn vaak onzeker, das logisch want je wilt geen blauwtje lopen, falen of een slechte indruk achterlaten...
En nee, ik denk niet dat je n enge ziekte hebt hoor:) |
wat zijn jullie tog weer allemaal lief voor elkaar! weet gewoon niet goed hoe ik m alles duidelijk moet maken... mja geef m wel meer hints enzo...! nouja goeie adviezen zijn altijd welkom en we zien wel hoe t loopt! thanx anywayzzz! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |