Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe krijg ik contact (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=624022)

me_myself_i 08-10-2003 18:39

hoe krijg ik contact

Ik ben verliefd op een meisje uit m'n klas. Ik ben blijven zitten en er is dus een leeftijdsverschil van 1 jaar.
In de klas zit ze mij vaak aan te kijken en hebben we weleens oogcontact.
Hoe kan ik haar uitvragen ofzo en niet voor l*l te staan.Ik weet ook niet waarover ik zou moeten praten op Msn.
:confused:

p.s. ik heb pas 1x een relatie gehad en ben dus niet egt "bekend" op dit gebied

Gothic 08-10-2003 18:41

misschien een keer beginnen om met vrienden naar de bios te gaan, als je niet meteen met haar alleen durft... als dat goed bevalt kan je altijd nog een keer met z'n 2en gaan ;)

Balance 08-10-2003 18:52

ga in de klas eens wat vaker bij d'r in de buurt zitten, net zo lang tot het niet meer vreemd is dat je naast d'r zit. Meng je dan eens in gesprekken waar zij het over heeft met anderen. Kijk hoe ze erop reageert en probeer d'r beter te leren kennen.
Als je elkaar wat beter kent (en ook een indruk of ze je leuk vindt of niet) kan je dan vragen of ze eens mee gaat wat leuks te gaan doen.
Maar probeer eerst wat vaker met d'r te kletsen ofzo, want zomaar ineens uitvragen heeft meestal niet zo veel kans wanneer je elkaar niet goed kent.

The0 08-10-2003 18:53

Loop naar haar toe als er geen vriend(innen) in de buurt zijn en vraag of ze zin heeft om een keer iets met je te gaan drinken, of een keer naar de bios te gaan.

Of ze nou ja of nee zegt, het is toch binnen no time de hele klas rond, je hebt weinig te verliezen.

*zo sprak een jongen die ook al 2 weken aan het proberen is iemand uit te vragen :o *

the_conquer 08-10-2003 19:34

Op een vrijdagavond samen effe doorzakken in de plaatselijke kroeg is een optie

phmpruim 08-10-2003 19:52

Citaat:

linda85 schreef op 08-10-2003 @ 19:52:
ga in de klas eens wat vaker bij d'r in de buurt zitten, net zo lang tot het niet meer vreemd is dat je naast d'r zit. Meng je dan eens in gesprekken waar zij het over heeft met anderen. Kijk hoe ze erop reageert en probeer d'r beter te leren kennen.
Als je elkaar wat beter kent (en ook een indruk of ze je leuk vindt of niet) kan je dan vragen of ze eens mee gaat wat leuks te gaan doen.
Maar probeer eerst wat vaker met d'r te kletsen ofzo, want zomaar ineens uitvragen heeft meestal niet zo veel kans wanneer je elkaar niet goed kent.

dit is het beste van wat er tot nu toe bij zit, en dit is ook wat ik je aan zou raden. Niet te hard van stapel lopen, maar eerst gewoon contact leggen.

me_myself_i 08-10-2003 20:29

Citaat:

linda85 schreef op 08-10-2003 @ 19:52:
Maar probeer eerst wat vaker met d'r te kletsen ofzo, want zomaar ineens uitvragen heeft meestal niet zo veel kan wanneer je elkaar niet goed kent.

Lijkt me wel het beste, ik heb een goede band met een meisje die het wel geheim houden, kzal via haar eerst maar even kijken of ze al een vriend heeft (y)

de abt van sion 08-10-2003 23:33

Wacht maar eerst nog eens een jaartje of vier, vijf. Dan durf je wel.

Gwinnie 09-10-2003 01:01

vraag of ze zin heeft om bij je te komen monopoliën

Commondude 09-10-2003 02:03

Citaat:

de abt van sion schreef op 09-10-2003 @ 00:33:
Wacht maar eerst nog eens een jaartje of vier, vijf. Dan durf je wel.
Volgens mij heet deze site scholieren.com dus ik betwijfel of jij beter op deze site past dan hij!

Dukko 09-10-2003 15:26

Citaat:

Commondude schreef op 09-10-2003 @ 03:03:
Volgens mij heet deze site scholieren.com dus ik betwijfel of jij beter op deze site past dan hij!
*knikt ja*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.