![]() |
hoe krijg ik contact
Ik ben verliefd op een meisje uit m'n klas. Ik ben blijven zitten en er is dus een leeftijdsverschil van 1 jaar.
In de klas zit ze mij vaak aan te kijken en hebben we weleens oogcontact. Hoe kan ik haar uitvragen ofzo en niet voor l*l te staan.Ik weet ook niet waarover ik zou moeten praten op Msn. :confused: p.s. ik heb pas 1x een relatie gehad en ben dus niet egt "bekend" op dit gebied |
misschien een keer beginnen om met vrienden naar de bios te gaan, als je niet meteen met haar alleen durft... als dat goed bevalt kan je altijd nog een keer met z'n 2en gaan ;)
|
ga in de klas eens wat vaker bij d'r in de buurt zitten, net zo lang tot het niet meer vreemd is dat je naast d'r zit. Meng je dan eens in gesprekken waar zij het over heeft met anderen. Kijk hoe ze erop reageert en probeer d'r beter te leren kennen.
Als je elkaar wat beter kent (en ook een indruk of ze je leuk vindt of niet) kan je dan vragen of ze eens mee gaat wat leuks te gaan doen. Maar probeer eerst wat vaker met d'r te kletsen ofzo, want zomaar ineens uitvragen heeft meestal niet zo veel kans wanneer je elkaar niet goed kent. |
Loop naar haar toe als er geen vriend(innen) in de buurt zijn en vraag of ze zin heeft om een keer iets met je te gaan drinken, of een keer naar de bios te gaan.
Of ze nou ja of nee zegt, het is toch binnen no time de hele klas rond, je hebt weinig te verliezen. *zo sprak een jongen die ook al 2 weken aan het proberen is iemand uit te vragen :o * |
Op een vrijdagavond samen effe doorzakken in de plaatselijke kroeg is een optie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wacht maar eerst nog eens een jaartje of vier, vijf. Dan durf je wel.
|
vraag of ze zin heeft om bij je te komen monopoliën
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |