![]() |
[ico] Windows Icon Formaat
heeft (een link naar) het formaat van windows icons (1,4,8,24 en 32bit)? Ik wil nl. nu wel eens een fatsoenlijke ico-editor met alle mogelijkheden... maar op inet is niks gratis te vinden dus ik heb besloten om zelf maar iets te gaan schrijven... (ja ik heb gezocht)
|
Citaat:
je signature past nu goed bij deze topic, chaos.... wat wil je nou presies? Er zijn zat gratis ICO-editors, die wel ff een bepaalde actievatie-code nodig hebben, maar dat moet geen probleem zijn tog ;) |
Citaat:
heb jij een link dan? (PM) |
Ik heb wel een hele goeie voor je, maakt icoontjes op elk gewenst standaardformaat, tot 72x72 pixels @ 24-bit color aan toe. Je kunt gewoon knippen en plakken in die editor, de rest kun je dus met een fotobewerkingsprogramma doen. :) Conventeren kan-ie ook. Wat het nut daar van zou moeten zijn weet ik niet, want je kan evengoed met PrintScreen je icoontje capturen en ergens in plakken.
Het heet: Axialis Icons, zoiets. http://www.axialis.com/download/index.html Is wel een 30-dagen trial maar bij mij werkte-ie ook nog ná 30 dagen. (heb wel een oudere versie) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |