![]() |
IBM PC Server dual Pentium 133
hmz, ik mag van m'n werk deze kast (ex-server) voor niks meenemen met:
Dual Pentium 133 (2x Socket 5) Mobo met onboard SCSI 80mb EDO, uitbreidbaar tot 256mb EDO (8 bankjes) 1gb SCSI hdd 7200 (?) rpm 16x SCSI cd-rom 1.44mb diskdrive 6x ISA sloten 3x PCI sloten PCI Scsi kaart ISA scsi kaart Soort AT aansluiting al is het moederbord heel anders dan een AT bord. een AT of ATX bord past niet in de kast tenzij je gaat zagen en boren. Jammergenoeg heb ik er bij mij thuis geen plek voor, dus wordt-ie verkocht... wat vinden jullie nu van deze kast? Als je em zou moddem ziet het er wel leuk uit, maarja, ik heb geen plek.. :p http://koi.home.uic.tula.ru/~fridland/server_54.jpg http://www.geocities.co.jp/HeartLand...104/pc/pc2.jpg |
En het nut van dit topic is? Dat je em wilt verkopen? -> v&a
En welke van de 3 btw? :p |
Nee ik verkoop hem niet, wou alleen even melden dat het best een leuk ding is :) en of iemand 'm kende toevallig of er een heeft staan die gecasemod is.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou d'r een mooie fileserver van maken.. Alhoewel.. Jammer dat er niet zoveel geheugen bij zit.. Mijn servertje heeft een 1 Gb aan geheugen, en die is net ietsjes nieuwer.. Daar kan je nog wel wat mee..
Maar gelukkig heb je pci sloten, dus zo traag zal het niet zijn.. |
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk probeer ik te zeggen: het topic heeft nog niet zo heel veel nut, dus vandaar de slotjes-opmerking. Koppel er een leuke/spannende vraag aan oid. ;) |
OMG wat een heerschend ding.
|
Dit topic mag open blijven.
Slotje-roepers vraag ik om dit niet meer te doen, daar gaan andere mensen over. Indien je van mening bent dat een topic niet voldoet aan de eisen, meld je dat via M&M of een PB naar de betreffende forumbazen. Dank u. |
Ik heb ook een PCserver 320 :D Maar dan met een p90 inplaats van 133.
K heb alles uit de kast gehaald en de kast gemod naar ATX, en de overige bende hebbik nog liggen. Hebben? (1gb scsi disk, mobo, ramplaat, netwerkkaart). |
Citaat:
Overigens zit de SCSI (Fast-SCSI-2) controller onboard en zit er geen ide controller op :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
K heb toch echt geen ide controllers hoor! Alleen fdd, fast-scsi-2 (brede ide als het ware) enm 2 van die andere rare scsi connectortjes (k ben de naam ff kwijt) Overigens zit er wel een soort van soldeer stripje waar een ide connector opkan in de hoek, maar die zit er niet op. Net als de chipl ook weg :) Maybe heb jij gewoon een andere revision dan ofzo? Overigens heb ik met de kast verder niks gedana, ziet er nog helemaal standaard uit, alleen van binnen en van de achterkant heel erg veranderd :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |