![]() |
Flash
Als ik een pagina in Flash maak en ik ga deze Uploaden op een server duurt ut verdomt lang voordat de site word getoond. Wat doe ik fout? en wat moek er aandoen dat de site gewoon getoond word. :confused:
|
Snellere server nemen?
|
Zorgen dat je flash script en sowieso hele site web-friendly en 56k-friendly zijn. Flash kan best, maar als iemand een MB moet inladen alvorens hij je site kan bezoeken, limiteer je je doelgroep wel erg tot mensen met breedband die bereid zijn zo'n bloated site te bezoeken.
|
Flash staat erom bekend dat het hele filmpjes/sites kan maken die maar heel klein zijn. Gebruik je veel jpeg of bmp, dan moet hij die natuurlijk ook in zn geheugen laden en wordt de site veel groter. Probeer dit uit je pagina te mijden, anders duurt het te lang. Mocht je bmp's gebruiken, moet je die omzetten naar jpeg.
|
Citaat:
|
Ja met al die plaatjes haal je wel een beetje het nut van flash weg. Maar toch, het kan soms wel handig/mooi zijn om jpg te gebruiken. In flash-movies. Dan kan je een preloader maken om zo andere problemen te voorkomen (laden tijdens afspelen van filmpje...)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |