![]() |
enorme hartkloppingen
na een jointje begint mijn hart altijd enorm te kloppen. ik heb het gevoel dat het iets is waar ik pas sinds kort last van heb. het is een keer ook behoorlijk misgegaan en nu ben ik wat meer op mijn hoede.
maar het gaat echt supersnel, dus voor mijn gevoel veel sneller dan eerst. maar ik ben nog wel even relaxed om het zo maar te noemen. ik vind het een vrij vreemd verschijnsel |
ja dat vind ik ook..
misschien kan je beter ff een tijdje minderen/ stoppen. hartkloppingen kan nooit goed zijn en is gewoon een teken van je lichaam dat er iets mis is. |
Mijn hart gaat ook altijd vet snel soms als ik stoned ben. :s
|
mwha heb ik ook wel eens als ik een pure of bijna pure joint rook. 1 keer ging het zo snel, dat ut gewoon eng was, werd helemaal bleek. Maarja ff halfuurtje chillen wat zoets drinken en tis weer over.
|
Ja dat heb ik ook maar is het noodzakkelijk dat ik ff stop met blowen of niet?
|
ik denk minder achter elkaar. Als je dat hebt ben je toch kei stoned. Zoiets heb ik ook ooit gehad :eek:
|
ja, dat heb ik ook gehad jah. Heb toen 30 km. gefietst omdat dat op dat moment heel logisch was :rolleyes:
Daarna nog een paar keer gedaan en gebeurde steeds weer..... nu 3 jaar gestopt. |
het lijkt ook heel vaak zo te zijn hoor! je bent je meer bewust van gevoel etc. en je voelt dus je hart écht kloppen, terwijl je dat normaal als je niet stoned bent, dat niet opmerkt.
|
't zit puur in je kop.. "zou mijn hart weer sneller beginnen te slaan?" vraag je jezelf constant af als je nu weer een jointje opsteekt. En als je gespannen bent dan gebeurt dat ook. Laat het los. En gebruik geen paddo's of iets dergelijks zolang je zo bent want je bent waarschijnlijk ook zo iemand die zich dan constant af gaat zitten vragen of het fout gaat, zodát het fout gaat.
|
Citaat:
Ik heb het een paar keer gehad met de combinatie van coke en blowen. Dat doe ik dus niet meer, omdat ik mezelf dan helemaal gek zit te maken. |
Je hart gaat wat sneller kloppen in het algemeen, maar ook bij het nutttigen van alcohol. Test maar eens :)
Wel zorgen dat je een beetje relaxed bent in je hoofd en niet opgefokt, want dat is niet objectief :O |
Citaat:
Ja, dat heb ik ook een keer gehad met de combinatie wiet, hasj, paddos, lsd, mdma en alcohol (op lowlands).. Die alcohol dat deed t m, heb daarna uren rondgelopen met t id dat ik elk moment een hersenbloeding kon krijgen (kreeg allemaal duizelschokken, dus nie zo verwondelijk)... durfde ook nie te gaan slapen en al mn vrienden waren kwijt, dus had ik mezelf verdoemt tot zo minimaal mogelijk dansen op tech-house tot t eind.. :D |
mja heb dat ook regelmatig
maar tzit gewoon in je kop... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Joyce :) |
Ik heb ook af en toe dat m'n hart sneller gaat kloppen van blowen (echt zo dat het bijna pijn doet, maar dat komt ook doordat ik stoned ben >> dan voel je dingen veel intenser). Op zich is het wel een normaal verschijnsel dat je hart sneller gaat slaan van wiet, maar als het echt heel vaak voorkomt, zou ik toch een beetje voorzichtig doen of eens aan de dokter vragen of het kwaad kan.
|
als je erop gaat letten word het steeds erger, tot je op een gegeven moment gaat hyperventileren, en daarna raak je nooit meer een joint aan :)
gewoon niet op letten dus, het is puur psychologisch |
Citaat:
Mijn hartslag gaat echt wel sneller na alcohol te hebben genuttigd. |
Citaat:
|
Zoals al eerder gezegd 't zit in je kop
Wiet maakt je sowieso al paranoia dus als je dan gaat denken "beter gaat m'n hart niet raar doen, beter gaat m'n hart niet sneller kloppen!" dan zal dat juist gebeuren. Ik had een keer met salvia dat m'n hart heel erg snel leek te gaan. Bijna alle keren daarna dat ik salvia wilde gaan gebruiken ging m'n hart sneller (nog voor ik het nam). 't Zit dus allemaal in je kop. |
Citaat:
|
bij sommigen maar ik heb soms toch wel mijn momenten hoor :/ vandaag op school was ik laatst helemaal vd wap, een lopend lijk, geen zin in niets en warm en hartkloppingen
ik geloof niet dat ik dit mezelf inpraat |
ik heb nu soms nog hartkloppingen terwijl ik nuchter ben en gewoon rustig tv zit te kijken. dan kan ik soms een onregelmatige en harde hartslag krijgen. soms voel ik het zelf in mijn keel kloppen. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal ut wel ff op internet opzoeken als ik zin heb... Kweetniet wanneer je het meet, maar als je aan het feesten bent en je gaat druk lopen dansen en gek doen, ja dan gaat je hart wel sneller, maar dat komt dan niet door de alcohol natuurlijk. |
ik heb juist (net als needlefreak) snelle hartkloppingen en zware, snelle ademhaling als ik nuchter ben... als ik dan weer heb geblowd is het veel minder :/
|
dat heb ik ook
ik ben super relaxed maar ik denk ondertussen oe mijn hart klopt wel snel!! |
uhu , merkte ik de laatste keren ook op, je kon het echt hard voelen als je je hand daar legde... en dan werd het op een keer zo erg dat ik .... (lees ander topic van mij maar) :bloos:
|
Hebben jullie er nou al is over nagedacht wat hartkloppingen veroorzaakt? Volgens mij niet.. Wat doet het hart? Waarom zou het dan harder gaan pompen? Kijk er zo maar is naar, en dan welk effect sommige drugs op je hebben, vooral op de bloedsomloop.
Daarnaast, iemand zei dat alcohol je juist relax maakt, maar, alcohol heeft op iedereen weer een ander effect. Gegroet, SoulWanderer *ziet dat het keihard begint te regenen en vliegt als een speer om alle ramen dicht te doen* |
^
vampire the masquerade? ik dacht altijd dat hartkloppingen anders waren. dat je hart juist onregelmatig gaat kloppen.. dat heb ik dan wel eens.. niet van blowen trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |