![]() |
Te Dik?
Ok ik ben een gozer van 19 jaar en ben 1,87 lang en weeg 77 kilo..
Mijn BMI is 22,5 ofzo.. en dat is toch wel dicht tegen het donkergroene en daarna rode gedeelte!!Dit heb ik bekeken via deze site http://www.voedingscentrum.nl/body_m...body_mass.html maar wat kan ik er in godsnaam aan doen? Ik fitniss 2/3x in de week en mn vetpercentage (toevallig gister bekeken op sportschool) is 7,4% en dat is toch niet veel ofzo? ik dacht dat een vetpercentage van 15% nog normaal was!! ben ik te zwaar? of hoef ik me geen zorgen te maken? alvast mijn dank voor jullie reacties Groetjes, Bruut |
Gezonder eten. Het maakt niet uit hoevéél je eet, maar wát.
|
Jezus, stel je niet zo aan zeg. Je bent 1m87 en weegt maar 77 kg? Dat lijkt me een heel normaal gewicht. Ik ben 1m80 en weeg ook 77 kg en ik vind mezelf niet te dik.
Met een BMI van 22.5 ben je trouwens ook niet te dik. Dat gewauwel altijd. Mensen moeten eens een keer normaal genieten van het leven en zich niet zo op stang laten jagen door allerlei grafiekjes en tabellen over wanneer je een vuile vetzak bent, want daardoor raak je alleen maar van streek. :nono: |
Ohjee, ik heb nog even goed gekeken hóé dicht jij bij het rode gedeelte zit, en niet schrikken: als je elf kilo aankomt dan ben je te zwaar!
:rolleyes: |
22.5 is net goed, zit precies tussen 20 en 25 in :p
Ik weeg 86kg en ben maar 1.83, so stop whining :p Het is trouwens net zoals bloempjuh zegt: spieren wegen meer dan vet. En jouw vetpercentage is eigenlijk zelfs laag te noemen :eek: |
nee joh, je bent helemaal niet te dik. 22.5 is goed juist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit kan ook in de lijntopic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |