![]() |
Enschede Meeting
Een Enschede meeting, wie komt die komt, wie niet komt komt niet :)
Word dus waarschijnlijk een gezellig kleine meeting :p Zo'n mega hanggroep is eigenlijk ook maar niks. Dus dit keer geen stemmingen over de plaats, als je ergens anders heen wilt organiseer je daar toch een meeting. Bla bla bla, Maargoed laten we een dag kiezen: Vrijdag??? Zaterdag??? |
Meeten met mezelf :D :p
|
Hxhx,.jx.zo.leer.je.jezelf.kennen.:d
ik.zou.wel.willen.mxxr.enschede.is.zo.ver.:( |
waar in Enschede, zijn vele plekken daar...
|
*meld aan*
|
Citaat:
En enschede is echt te ver. |
I'll be there! :D
Gaat gezellig worden, en eXo, ik ken je wel niet, maar na die foto's van jou gezien te hebben vind ik dat je moet komen! Zo. :) |
waar is enschede?? :D
|
Citaat:
Geen idee, zien we dan wel eerst maar eens een dag en datum. Of als je die kale plek bedoeld..... Op een kratje grolsch :) |
Ik heb daarnet gekeken op de ns site en ik heb geen zin om 2,5 uur te reizen voor zo'n meeting. :bloos:
|
Zucht, post alleen als je wel komt, of organiseer het ergens anders. Zo.
(gewoon komen dus :)) |
ik ben vanavond in enschede
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens, mensen in de buurt van enschede, as zaterdag is er een heel leuk feest in lochem, meteen naast het station, technos heet het, het is vet gezellig en ik ga d'r heen.
het heeft ook een site, mm.. ik zal even zoeken |
Citaat:
|
Citaat:
'Goa stoan, a'je veur Twente bint'. Dat is toch niet normaal? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Als je de goeie verkeersborden niet volgt ook! :p |
Citaat:
sorry... |
Niet zo spammen kids :nono:
Rodina: Ja van m'n laptop :( (N) Rest van het topic: Hmm sja als Steve gaat moet ik eigenlijk ook wel om rel te schoppen enzo Mamma: ik houd van je :bloos: |
Citaat:
|
Ohja, zullen we allemaal een topic openen dat we een meeting in een of andere stad willen? Heel handig enzo.
:nono: |
Ik vind Enschede een prima idee, hoef namelijk maar 40 minuutjes met de bus (y). Enneuh... wanneer zo'n meeting in A'dam of Utrecht is moeten we zo'n 2/2 1/2 uur in de trein, dus :p ;) (niet dat ik er ooit geweest ben :o)
|
Enschede is mij te ver weg.
|
|
Citaat:
Kijk als dit nou het tiende meeting topic was..... tsja dan had je gelijk gehad. Maargoed, Enschede de stad vol tukkers.... :nono: Gelukkig wonen er ook veel leuke mensen in enschede en is meer dan de helft zo'n beetje import. Owen van mij hoeft dit echt niet zo'n grote met zijn alleen doello's rondhangen meeting te worden, anders organiseerde ik wel wat in amsterdam. Nu komen d'r tenminste mensen die het gewoon leuk vinden een keertje in Enschede te meeten. Beter toch:) |
Citaat:
Dat half-stadse wa tje vaak op het journaal hoort klinkt nog erger dan 'echt' Twents. Twents, limbo, fries, klinkt allemaal compleet retarded IMHO. |
Citaat:
|
^Idd :d. Ik zal er zijn als ik kan, ik woon nou toch al in deze kloterige uithoek, dan moet ik er toch ter compensatie enigzins van profiteren ook. :P
|
Citaat:
|
Het is niet echt ver weg... als ik geld heb, kom ik wel :)
Maar wanneer? |
Citaat:
Enschede is namelijk een redelijk leuke stad voor Twentse begrippen, ook al kom ik niet. |
Mensen, is het nou nog niet duidelijk:
Als je geen zin hebt om te meeten in Enschede hou dan voor al je kop in dit topic. Enschede is geen wereldstad. Klopt. Maar uitermate geschikt voor een meeting. :nono: Voor de rest ben ik het met jullie eens hoor, over Tukkers, en Twentse accenten enzo, maar dat hoort niet in dit topic :) @Perseus: Tsja, we moeten blij zijn dat er hier eens wat te doen is! :P |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Vet, een Enschede meeting!!
Onee. |
Ok, 1 November?
Is op een zaterdag. Lijkt me een prima dag voor een minimeet ;) |
Ik ben voor. 1 november kan ik wel.
Oldenzaal een ghetto? Laat me niet lachen! :P Maar ik woon alleen maar in Losser, verder bevind ik mij vaak in Oldenzaal en Enschede. :) |
wat is dat dan precies :rolleyes: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waan U in Oosterlijke sfeeren :) kan zo in een vakantiebrochure, alleen jammer dat het hier niet zo warm is.....
Owja lijstje... Zaterdag 1 November Mensen die komen: Spunky Black Sugar |
Citaat:
|
ghehe, dat word echt een mini-meeting :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |