![]() |
KaZaA-Lite
Help..!!?? Mijn kazaa weigert sinds kort :mad:
Hij wil maar niet verbinden ksnap het niet... :confused: Weten jullie hier misschien wat op...??! ThnnXX |
Onlangs nieuwe programma's geinstalleerd (firewall, viruscanner, etc)? Kazaa al geprobeerd opnieuw te installeren??
|
Heeft er misschien iemand sinds kort dan een firewall ingesteld/ingeschakeld?
|
Uhmm...er is wel sinds kort een nieuwe anti virus programma geinstalleerd..? Maar meer niet..hij wil gewoon niet verbinden...
|
Citaat:
Hoe heet het? |
Uhm...anti-trojan...
Kan dit ermee te maken hebben dat mijn kazaa niet meer verbindt..?? Tsja..kheb niet zow veel verstand van al die programmas enzow... :o |
anti-trojan?
hmm.. das geen virusscanner.. Een of ander prulprog dat met geluk een trohen tegenhoud.. compleet zinloos dus, erafgooien die troep.. |
aha...
Maar daar gaat het me nu ff niet om.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn kazaa weer verbindt??? |
Citaat:
|
Citaat:
Bekijk www.kazaalite.nl eens Zoals je ziet bestaat die niet meer. Kazaalite is voor een rechtzaak gespannen door kazaa |
|
Citaat:
lamaar trouwemns, geen zin meer in.. |
Je moet de Kazaalite k++ downen. Daarmee kun je je prioriteitsniveau kunstmatig opkrikken.
|
Ik kan er nog gewoon op hoor, met kazaalite. Nix rechtszaak.
En als www.kazaalite.tk het niet doet, heeft dat te maken met de nederlandse servers die het .tk-domein aanbieden. Omdat deze gratis is, is het vaak het doelwit van 'hacker'-aanvallen... |
Citaat:
Hm.. k dacht dat kazaa ook kazaalite geblokt had. |
Citaat:
Het probleem ligt gewoon bij haar.. Dat anti-trojan programmaatje kan heel goed het kazaa-verkeer blokken, waardoor hij niet kan verbinden. Dus instellingen van dat progje aanpassen, of weggooien die troep. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |