![]() |
Thir13en Ghosts
Heeft iemand deze al gezien ? Vertel mij eens of het de moeite waard is om deze te kopen...
|
? Kun je die al kopen dan? Hij is toch pas in de bios, paar weken toch ofzo? Maar 'k wil hem nog wel gaan zien, voorstukje op tv was wel koel.
|
Nou first of all hij draait nog in de bios...maar hoe dan ook...k vond wel aardig niet echt superveel schrikeffecten of zo hoor...het heeft een beetje weg van Ghostbusters alleen dan een horroversie ervan...
|
hijs wel koel.
vooral dat stukkie dat ie d00d door een glazen deur gespiest wordt, woehoeeee http://dff.wondernet.nu/board/images...con_banana.gif |
|
Hij is wel grappig, niet super goed of origineel. T'is ongeveer House on Haunted Hill achtig.
Vooral 't einde vond ik een beetje kazig. Als die hele familie nou gewoon uitgemoord/verkracht werd, zou't een stuk leuker zijn geweest. :D *sickminded* .. maar neeeee .. ze hebben er weer een disney einde achter geplakt. |
Slechte film...de spoken zagen er wel gruwelijk uit maar de montage was verschrikkelijk.
Acteerwerk en verhaald zelf was ook waardeloos. |
Citaat:
|
beetje slecht geacteerd, niet echt orignineel , niet echt eng... matige film.
maar wel geinig |
JA al gezien
zwaar beroerde film... GEEN reed aan maar smaken verschillen natuurlijk maybe vind je hem wel heel erg cool.. maar ik vond het echt nix aan |
Vond het wel een goeie film. Alleen het einde was echt een afknapper, net alsof de film anders te lang zou worden(wat ie overigens niet was, was vrij korte film). Het was echt in 1x over en dan heb je echt zo'n onbredigd gevoel. Maar tot aan het eind was de film heel goed...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |