![]() |
Schaamteloos, welke cd's heb je ook
Zet je schaamte opzij en beken.
Ik heb niet eens zo heel land geleden 'the very best of Billy Idol' en een the best of Crowded House cd gekocht! Nu Jullie |
en waarom schaam je je voor die crowded house cd?
|
Chicago- The Heart of...
The Country Collection :o |
Avril Lavigne - Let Go
Maar schaam me er niet echt voor, ze staat vrolijk naast: Burzum - Akse dusja :) |
Ik schaam me voor geen enkele cd in mijn collectie. Ik ben zelfs bijzonder trots op mijn compilatie-albums van o.m.:
Wham Abba A-Ha Duran Duran Frankie Goes To Hollywood |
Ik heb ooit eens de cd van de vengaboys voor kerst gevraagd (en ook gekregen)...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze hebben geinige liedjes, dus daar kan je idd trots op zijn. Kheb trouwens pas bij m'n opa een duran duran plaat (arena) uit de kast getrokken. Best tof (y) En weer ontopic: Ik heb een CD van Hanson. maar die is eigenlijk ook best leuk. |
Citaat:
LP's; Donna Summer- Love To Love You Baby Shirley Bassey- The Sassy Miss Bassey Peggy Lee- Lovers Rendez Vous Verzamel; Sentimental Journey 1945, feest van de bevrijding ( :cool: ) en ik luister ze allemaal (y) |
Ik heb me lang afgevraagd waarom ik een cd van Little Richard heb.
|
Man man man...
mijn schaamte: Backstreet Boys Backstreet's Back [Import] CD Backstreet Boys Backstreet Boys [Imported] CD Backstreet Boys Millennium CD-R Chicago Heart Of Chicago CD-R Di-Rect Just the way I do (Promo Single) CD-Single Hanson Middle Of Nowhere CD-R Kittie Spit CD-R 'N Sync 'N Sync CD (gewonnen ;)) Britney Spears Oops!...I Did It Again CD (gevonden voorwerpen op mn werk ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
all saints cds, maar dat is eigenlijk niets om te schamen want ik vind ze leuk ha
|
Citaat:
|
uh ik heb alle marco borsato cd's en alle spice girls cd's
oh en verder een celine dion cd, die is toch wel het ergst denk ik :o en 1 van The Corrs, maar die is eigenlijk wel leuk :) |
abba
a shot of country (4 cd's) yabba dabba dance (maar die vind ik eigenlijk wel leuk) gerard en jetje boudewijn de groot en verder weet ik het ff niet... |
'2 Unlimited - Hits Unlimited', maar hij is wel tof.
|
ohh 2 unlimited ! die heb ik ook, die is gezellig, hm
|
er schieten me 2 cd's te binnen (valt nog mee)
Aqua de Kast |
*schaam* *schaam*
K-otic!:o |
Citaat:
|
Oh.ik.heb.laatst.een.wupscut.cd.uit.het.raam.gekieperd
|
Spice Girls (hoei, dat was ook nog eens mn eerste 'concert'), Eminem, 2pac, TQ, Toni Braxton, single Gary Barlow (ex Take That) en yabba dabba dance.. maar die zijn wel leuk
|
Citaat:
|
jx.dxt.ging.per.ongeluk.er.lxg.een.stxpeltje.cd.op.mn.vensterbxnk.en.m n.rxxm.stond.open.en.toen.vielen.er.een.pxxr.nxxr.benee.. :(
srry.voor.het.gxre.typen.mxxr.het.toetsenbord.vxn.mn.lxptop.is.ernstig a.xxn.vervxnging.toe .:P |
Offtopic: offtopic
|
ik heb een cd van kane
|
ik heb geen cd waar ik me voor zou moeten schamen
|
Spice Girls
Backstreet Boys 5-ive mmm,Eddy Wally :D |
Ik zou me schamen voor bijna alle cd's die jullie hebben.
|
spit &oracle van kittie allebei origineel.
en ik had wat cd's van greenday en the offspring, maar die heb ik aan mn broer gegeven. |
Citaat:
|
spice girls - spice world
aqua - aqaurius limp bizkit - chocolate starfish (gelukkig niet legaal) en allemaal oldskool singles en verzamel-cd's, maar daar schaam ik me niet voor.. (party animals (y)) |
Citaat:
:eek: :eek: Cool! :D |
Citaat:
|
aqua, ha daar heb ik allemaal nog singles van , hmm ja die spaarde ik :rolleyes: :o
|
Citaat:
|
Will Smith - Big Willy Style :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou je je schamen voor cd's die je hebt. :nono:
Als iemand aan mij vraagt of ik een cd van de Spice Girls of van Korn heb zeg ik gewoon eerlijk ja. |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we het maar niet hebben over een zeker concert. :p |
Citaat:
|
Kheb geen cd waar ik me voor schaam..
*off: check allen mn avatar* |
Citaat:
Ik was Five nog vergeten.. |
ik heb de cd van justin
ik hou van prince (heb 10 singols) eh jaren 80 verzamel lp's <33 |