![]() |
portemonnee gejat :(
AAAAARGGHHHH!!! k ga nog es naar de studiebeurs zeg, gvd!! bankpasjes, foto's, mediatheekpasje, geld.. allemaal weg :mad: :( :(
|
Ja, kut.
Alleen je mag op dit forum geen mededelingen doen. Dat is dus dubbel pech voor jou vandaag. :p |
Tsja,
Studiebeurs was saai, alleen de goodies waren leuk. |
Citaat:
|
Shit voor je.
Maar dit hoort op Onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klote voor je. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest was het wel leuk op die beurs? ;) |
zeur eens niet zo met die regeltjes van jullie dat mededelingen niet mogen, verjaardagstopic's zijn feitelijk niets anders
|
ruk voor je
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Ik heb een nieuwe fiets! -Check de handrem van m'n auto [PIC] Dat noem ík mededelingen. |
Ik zal morgen maar oppassen dan.....
|
Ben je trouwens gerolt? Anders kan het ook zijn dat je zelf je wallet bent verloren. ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Vervelend zeg.
|
Da's kut.
En nog kutter is dat Tofke_H of Boogie dalijk energie moet gaan verspillen om een slotje op dit topic te doen, of hem te verplaatsen naar Onzin. |
tis een kwestie van tijd dat er een slotje op komt, ik denk nu nog binnen 15 minuten
* :p kijkt op klok :p * |
nu ik dit weet
vergaat mijn wereld alsnog niet |
Citaat:
|
hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, sux.
maar je zou toch denken dat dergelijke lui (die je portemonnee jatten) op zouden vallen op een studiebeurs? :p |
Citaat:
|
agut
mijn jas (net nieuw) MET portemonnee (+ OV, collegekaart, sportkaart enz.) + telefoon is gvd uit de auto in een boerengat gejat. opengebroken. nog kutter dus |
Wat irritant voor je. :( Maar dit is niet de plaats om Mededelingen te gaan doen. Op het onzin forum kan je over dit soort dingen gaan praten, of op de chat uiteraard.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |