![]() |
Zou jij een dergelijk t-shirt willen kopen?
(eigen geen idee of dat hier thuishoort :bloos: )
maargoed :D Welke opdruk op een t-shirt spreekt jou het meest aan en waarom? In het eerste plaatje betreft de achtergrond een donkere kleur en op de tweede een lichte kleur. http://www.amnestyuva.org/test/tshirt2.png http://www.amnestyuva.org/test/tshirt1.png En is 15 Euro veel voor een t-shirt? Majh, k heb geen idee; zo vaak winkel ik niet :) |
Die eerste spreekt mij meer aan, maar ik draag nooit t-shirts. Overigens is 15 Euro niet echt veel voor een shirt met opdruk, maar dat verschilt ook per merk. :)
|
Citaat:
|
*vind ze eigenlijk allebei niet mooi...* :o
Máár áls ik dan moest kiezen, zou ik voor de eerste gaan! |
Citaat:
|
me four
|
Citaat:
|
En vinden jullie ze nog steeds niet mooi als ik zeg dat het het logo is van een studenten/jongerenverzetsbeweging?
Ik denk dat wanneer het logo meer bekend wordt het ook daarmee mooier wordt, of niet? :) |
ik vind ze allebei niet mooi, maar de 1e is toch het beste.
|
Ik ga voor de eerste, want bij die tweede vind ik dat rode op dat witte niet mooi. En volgens mij is €15 voor een t-shirtje tegenwoordig wel 'normaal'.
|
Citaat:
|
Het logo is wel aardig, maar het straalt meer iets donderachtigs uit. :)
|
die 2e vind ik heel lelijk, vooral die letters!
die 1e gaat nog, maar daar zou ik geen 15 euro aan uit geven. als het het logo was van een vereniging waar ik bij zat misschien wel 10 euro, maar meer ook niet denk ik. maar ja, ik ben dan ook erg gierig... :o |
15 Euro is niet veel voor een t-shirt. Ik vind de eerste het mooist.
|
Allebei lelijk!
Maar als het moest.. doe dan die 1e maar |
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Niet mijn smaak maar ik zou voor de eerste gaan
|
Wat is er niet leuk aan eigenlijk?
|
Ik draag T-shirts alleen als ondergoed, maar ik zou als ik moest kiezen de bovenste nemen. Witte T-shirts zijn natuurlijk nog net weer iets fouter dan zwarte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm... ik vind t logo niet zo lelijk, maar al die tekst erbij vind ik wel storend.
Ik zou dit denk ik niet kopen (vooral als t n wijd t-shirt is, die draag ik nl nauwelijks), maar als ik er 1 zou kopen zou t de bovenste zijn. |
Citaat:
Je kunt het vergelijken met Otpor! : Servische studenten/jongerenverzetsbeweging: http://studio95.virtualave.net/film4.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En worden er alleen wijde t-shirts gemaakt? Of ook strakkere? |
eerste is wel mooi
ik vind alleen die URL maar niks |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga voor de eerste want ik draag graag zwarte kleren. 15 Euro voor een T-shirt is niet goedkoop maar ook niet om te zeggen wat duur.
|
Het eerste (ligt natuurlijk ook aan het model) maar ik vind die letters op numero twee niet mooi..
|
Nein. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
medium is zooo veel te groot voor mij :( |
Citaat:
|
Ja hoor, alleen is het nu geen weer meer voor shirtjes. Anders zou ik er één met het bovenste logo nemen. Als ik tenminste wat meer zou weten over die beweging.
Ik wil een FARC-shirt. :p |
Che, ga maar naar die website :P
of zoek op t nternet of op mijn sig Josstje: da's een idee, maar kost meer :( fuck,..... ik ben veel te dronken om te forummen |
De zwarte
|
Ik draag nooit t-shirts, dus nee. Als ik moest kiezen tussen deze twee, dan het liefst de zwarte. En ik vind 15 euro vrij normaal voor een t-shirt.
|
Wat moet ik met een shirt uit Belarus? :) Volgens mij gaat dan iedereen vragen wat het is en waar het voor staat :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHA (no way!) zeker vanwege die vuist :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: