![]() |
getekend voor t leven...
de rest van mijn leven
heb jij voor mij verkloot soms heb ik dat heel even dan wil ik je echt dood rottend in een vuilniszak laat ik je liggen in zonnig weer met de inhoud van de kattenbak begraaf ik je dan bij het meer je rotkop begraaf ik daar waar vissers naar wormen scheppen de rest van je lichaam maakt niks uit zelfs het onkruid zal op jou verleppen dan koop ik een grote dikke hond die laat ik daar dan poepen en plassen zodat je in een dikke hoop stront ook nog eens zal vergassen je zou een straf kunnen krijgen van de staat maar ik, eikel, ik zou dan nog moeten beginnen dacht je echt dat mijn pijn over gaat? wacht maar, ik zal eens wat voor jou verzinnen maar diep in mijn hart blijft die pijn mijn leven lang die woede en smart ook als jij er niet meer zou zijn vandaag een jaar geleden man, hoe heb je dat ooit kunnen doen voor sommigen een verleden voor mij is vandaag weer even toen ik ben weer even dat meisje van die nacht veertien jaar oud en op mijn fiets niet wetend wat er op haar wacht en toen dagen weken maanden van ...niets vannacht, weet ik, kom je weer even terug in mijn dromen altijd die ene dag, elke nacht weer maar die nacht zal komen dan durf ik tegen je te vechten en dan steek ik je neer die nacht die komt ook voor mij dan neem ik terug wat van mij is maar verdomt, toch gaat dit nooit voorbij... |
ik vind het niet mooi als gedicht.
|
nee dat kan, maar ik kan zo me verdriet uiten
en t helpt me xxx |
en toch vind'k hem mooi...
|
Citaat:
|
Ik vind het heel goed als iemand zich kan uiten in een gedicht, vind zelf ook dat het heel goed helpt :).
Over je gedicht: ik vind het niet zo mooi, de inhoud raakt me wel, ik denk dat het voor veel mensen herkenbaar is, maar ik vind het te gedwongen gerijmd, en de verwoording vind ik ook niet zo sterk. |
neej
t was ook de niet de bedoeling om de verwoording sterk te maken ik schreef gewoon op wat ik d8, ff alles van me afschrijven zeg maar maar ik weet niet wat je bedoelt met te gedwongen gerijmd xxx |
Citaat:
|
Als gedicht issie idd niet zo heel mooi, maar de inhoud wel.
*leeft mee* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |