![]() |
Andere vrijetijdsbesteding
Dus... stel je voor dat er nog geen eens computers bestonden, dus ook geen internet...(duh :o) Wat zal je dan (meer) doen in je vrijetijd?
|
Uitvinden, om de PC uit te vinden. :confused: :o
|
meer boeken lezen, meer tv kijken, meer sporten, meer naar vrienden toe (waarschijnlijk zou ik er dan ook meer hebben.. :s )
hm.. waarom is die computer toch uitgevonden :confused: :( |
meer boeken lezen, schilderen, tekenen, en dergelijke.
|
meer aan m'n huiswerk doen,boeken lezen,meer buiten zijn
|
Meer sporten. :)
|
Citaat:
Thuis zitten, boek lezen, knutselen met metaal, hout, e.d., schilderen. Leren hoe aan auto's te prutsen :p (ik zou wel moeten, mn opleiding bestaat ook uit computers, zonder computers is er als systeembeheerder weinig te doen) Oh, uiteraard mn mobiel als PC gebruiken. daar kan ik ook mee internetten, foto's maken, berichten sturen, spelletjes spelen, e.d. :D |
veeeeeeel meer bellen, meer vrienden opzoeken, meer lezen, meer tv-kijken, meer naar de bieb moeten voor po's en meer huiswerk maken.
|
scouting, lezen, muziek maken, uitgaan, naar vrienden... Eigenlijk gewoon precies hetzelfde als wat ik nu doe dus...
|
Het komt waarschijnlijk neer op méér bier en meer sex ;)
|
schrijven, lezen, tv kijken..
|
Veel meer lezen, sporten, bellen en tv kijken
En misschien ook wel wat socialer gericht op familie (wat vaker bij m'n ouders gaan zitten) |
Ik zou onder een brug gaan staan en stenen en kastanjes naar iedereen gooien die langskomt.
|
Meer darten, meer tv-kijken, meer hw maken en meer naar vrienden.
|
Zeker meer huiswerk maken. Als ik hw maak, zit ik bij m'n bureau en dan ga ik me vervelen. En opeens (hoe kan het?) schiet mijn vinger naar de aanknop van de computer. :o
En daar komt bij dat ik dus alles zou moeten schrijven voor school en dat duurt echt een eeuwigheid bij mij.. Meer sporten zou waarschijnlijk ook gebeuren. Naar vrienden zou niet gaan want die zou ik dan niet hebben, want ik heb alleen maar vrienden op 't inet ;) :p |
Citaat:
Ik weet niet wat ik dan nog meer zou doen, zo vaak zit ik niet achter de pc. |
Citaat:
|
Muziek maken. :)
|
Citaat:
als je van de computer moet leren is het helemáál verleidelijk om msn aan te zetten, en een extra iexplorertje, en nog eentje, etc... :p |
Waarschijnlijk deed ik dan ook mee aan het Lingo sms-spel. :cool:
|
Citaat:
|
ik zou meer bij vrienden zitte en meer tv kijke enso
|
meer slapen. meer lezen. meer buiten zijn
|
Zoals eerder gezegd: meer lezen en meer sporten.
|
Ik zou me vervelen. of meer werken.
|
meer huiswerk maken en tv kijken en naar vrienden.
|
Alles wat ik nu ook al doe in mijn vrije tijd, maar dan vaker.
En misschien zou ik dan een hobby zoeken. Maar hobbies zijn zo burgerlijk, dus misschien ook niet ;) |
Meer naar vrienden, meer lezen en meer tv-kijken.
|
De dingen die ik naast inet doe veel meer doen.
|
Citaat:
|
Meer TV kijken, meer slapen... De LEGO boven halen.
|
muziek muziek en nog eens muziek
en breien ;) |
Ik zou dan waarschijnlijk VWO doen i.p.v. Havo *mnee, das onzin*
dan zou ik goede cijfers halen en sporten en muziek maken. |
Wat toevallig! Hier zat ik ook al aan te denken en wou er ook een topic over maken... :evil:
Nja, ik weet t niet, heel veel lezen denk ik, verder zou ik t niet weten |
Citaat:
|
meer tv kijken (of iig, alleen maar naar tv kijken, niet ondertussen ook internetten), vroeger gaan slapen, vaker afspreken met vrienden, meer tijd vrijmaken voor huiswerk, spelletjes spelen(bestaan spelcomputers wel? :o), meer lezen, etc..
het is eigenlijk allemaal al genoemd dus :p |
TV kijken, lezen.
|
Pffff... dan zou ik me wel wat vervelen, maar ik denk dat ik snel wel wat nieuws vind. Denk dat ik dan ook meer naar vrienden toe ga, de meeste vrienden hou ik het meeste contact met MSN, maar om die contacten te houden als er geen MSN is ga ik wel naar ze toe.
|
meer lezen, nog meer tv kijken, meer met vrienden dingen doen, meer aan school werken :p
|
meer tv kijken, meer dingen zoals knexx, mecano enzo en niet meer lezen, want ik lees al enorm veel voor mijn studie.
Meer radio/muziek luisteren |
Huiswerk maken (samenvattingen SCHRIJVEN :( )
Bellen & Kaartjes sturen Lezen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |