essepessie |
09-10-2003 18:31 |
niemand lijkt meer goed genoeg
of je reageert moet je zelf weten maar ik moet dit even kwijt.
ik heb 4 maanden lang een vriend gehad, ik ben nog nooit zo verliefd geweest als toen... hij dumpte me. en sindsdien heb ik vrienden maar ik kan geen jongen leuk meer vinden. hij was en is nog steeds de enige die ik wil.
hij was eerst player, en had elke week en ander vriendinnetje
ik was de zoveelste in rij, hij en zijn vrienden deden geloof ik een wedstrijd ofzow. wie kan de meeste meisjes in een maand krijgen. Maar hij vond me blijkbaar wel echt leuk want hij heeft het dus uiteindelijk 4 maanden volgehouden. hij kreeg ruzie met zijn vrienden omdat er volgens hen een meisje tussen hun was gekomen. we hadden het altijd heel leuk en gezellig samen, en zomaar in 1 x dumpte hij me. ik vroeg hem waarom en hij zei niks, belde me niet meer, smste me niet meer, als ik wat op msn zei ging hij offline( of hij blokte me gewoon). uiteindelijk kreeg ik van hem een antwoord. Ik was volgens hem te goed voor hem. hij was verliefd geworden en was dat ( zegt hij ) nog nooit geweest en hij was bang om me te kwetsen. ik had zoiets van okeeeeee, dus daarom. maar moet ik het geloven ????????
sinds mijn laatste gesprekje met hem, heb ik zelfs nog meerhet gevoel dat ik nooit meer een ander leuk kan vinden...
|