![]() |
Hoelang zijn je ouders getrouwd?
:)
|
Bijna 26 jaar :eek:
|
15 jaar.
|
27 jaar
over 1 maand 28 jaar |
31 jaar.
|
mijnes 27 jaar :eek:
|
30 jaar
|
26 jaar.
|
Niet.
|
ze waren 12,5 jaar getrouwd, maar nu 6 jaar uit elkaar
|
23 september, 26 jaar getrouwd :D
|
18 jaar
(en mijn opa en oma 61 jaar) |
Niet, maar ze wonen inmiddels wel 22 jaar samen. :)Ik heb nog relatief jonge ouders.
|
Citaat:
KOEWL :D |
23 jaar...!
(over 2 jaar naar Amerika :cool: ) |
ze waren 11 jaar getrouwd ofzo, maar gescheiden ondertussen.
|
23 jaar
|
24 jaar
|
18 jr
|
euhm officieel zijn ze nu iets van 16 jaar getrouwd nu, bijna 17
maar ze zijn al sinds 1999 zijn ze uit mekaar enzo mrja t scheiden heetf nogal lang geduurd |
Mijn ouders zijn nooit getrouwd geweest.
|
27 jaar
|
toen mijn vader vorig jaar overleed waren mijn ouders 33 jaar getrouwd (ze waren al samen sinds m'n moeder 17 was :eek: m'n vader was ook haar eerste vriendje :)). Maar ze zijn/waren nog best jong, dus ze zouden best zo'n opa en oma geworden kunnen zijn die al 60 jaar getrouwd zijn, oid... (die vinnik altijd zo schattig... :o):)
|
meer dan 13 jaar.
en vandaag zijn mijn opa en oma 50 jaar getrouwd :) |
Mijn ouders waren iets van 17 jaar getrouwd ofzo toen ze gingen scheiden en das nu bijna vier jaar geleden.
|
Ze waren ooit getrouwd, en dat hebben ze rond de 15 jaar volgehouden. Ietsje meer. Nu niet meer dus.
|
Over een paar maanden 20 jaar.
|
Nu 19 jaar getrouwd, maar straks 20 jaar. Ze zijn iets meer dan een jaar vóór mijn geboorte getrouwd, dus voor mij is het altijd gemakkelijk te onthouden hoe lang ze getrouwd zijn: ik hoef altijd alleen maar 1 jaar bij mijn leeftijd te tellen. :)
|
22 jaren. :)
|
Niet
Nooit geweest ook 20 jaar samen geweest nu uit elkaar |
Niet
|
Citaat:
|
27 jaar
|
18 jaar.
|
Citaat:
|
24 jaar dacht ik
|
ze waren 15 jaar getrouwd geloof ik toen mijn vader besloot te vertrekken... ehm dat is nu 2 jaar geleden, en ze zijn Officeel denk ik pas 0,5 jaar gescheiden.. dus bijna 17 jaar getrouwd geweest.
|
kort. Jaartje of 11 getrouwd geweest. Ik was bij het tekenen van de trouwakte... en bij het scheiden.
|
12 december 26 jaar
|
26 jaar en 2 maanden.
|
Citaat:
|
26 jaar.. ik denk alleen niet dat ze het tot de 28 zullen redden :(
|
ik denk dat ze ongeveer 13/14 jaar getrouwd zijn geweest...
nu al ongeveer 5 jaar gescheiden... |
Ze waren tussen de 25 en 30 jaar getrouwd maar ondertussen alweer 2 jaar gescheiden.
En m'n opa en oma 60 jaar, brief van de Koningin en de burgenmeester (Stekelenburg :( ) |
19 jaar volgensmij.. :o
|
Ik ben al 17 maanden met mijn vriendin. :o
|
Niet.
|
Hmm, dat zou ik moeten vragen; maar ik ben momenteel niet thuis. Ik denk dat ze ongeveer 28 jaar getrouwd zijn. :)
|
Bijna 23 jaar.
|
ergens rond de 23, 24 jaar. iig bijna feest. :D
Ow ja, mn opa en oma zijn 13 october 50 jaar getrouwd:D* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |