![]() |
Innercity
*doet rondedansje*
Ik kan mn geluk niet op na het lezen van de line-up van innercity, i'm definately gonna be there !! www.id-t.com |
leuke rnb :rolleyes:
en dj jean :rolleyes: rest is leuk |
Ik zal de line-up hieronder FF plaatsen.
DJ’s : Paul van Dyk, Tiësto, Sven Väth, Stanton Warriors, Benjamin Bates, Jaimy, Mauro Picotto, Fergie, Marcel Woods, Don Diablo, Luna, Pavo, Dave Clarke, Agoria, Cristian Varela, Takkyu Ishino, Bart Skils, Ricky Rivaro, Rio Coco Girls, Victor Coral, Brian S, Felix da Housecat, Erick E, MC Nickie Nicole, Futureshock, Dex n Fx, Luciën Foort, Chuckie, The Partysquad, Real, RMX CRW, Mc Ambush, Johan Gielen, Os Bambas dos Samba, John "00" Flemming, Jean, Joop, Cor Fijneman, AJ Crypt. meer namen volgen nog! Zelf vindt ik het ook wel redelijk, door de Braziliaans getinte line-up ken ik trouwens niet al die namen die ze geboekt hebben. Benjamin Bates, Dave Clarke, Cristian Varela, Takkyu Ishino, Bart Skils, Felix da Housecat, Luciën Foort, er volgt nog meer dus we zullen zien... |
wat ik ook al tegen Marshall zei: tot er een algemeen besluit is genomen waar iedereen blij van wordt is het beleid nog van toepassing, dus gaan dit soort topics naar muziek..
|
:rolleyes:
Felix Da Housecat (y) |
staan nog best vette dingen tussen, maar alleen voor in de zomervakantie...
Door het jaar heen vind ik dit soort shit eigelijk niet veel, zeker niet om thuis te draaien. In de kroeg kan ik het wel aanhoren. Op vakantie is die shit vet (zoals op kreta afgelopen jaar met oa Pavo en Dana) |
Citaat:
nouja, dat denk ik, want 3/4 ken ik niet eens |
Paul van Dyk,
Tiësto, Sven Väth, Benjamin Bates, Mauro Picotto, Dave Clarke, Agoria, Cristian Varela, Takkyu Ishino, Bart Skils, Felix da Housecat, Erick E, Futureshock, Luciën Foort, Hier doe ik het al voor. Ik ben er zeker bij (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |