Voor altijd lachen of verkracht worden?
Hoi allemaal,
ik wil beginnen met te zeggen dat ik hier doorgaans nóóit post en dus ook niet op de hoogte ben of er over dit onderwerp al een topic is geopend of niet, maar ik wilde het volgende toch wel erg graag kwijt..
Ik hoorde vanavond van een vriendin van mij een verhaal over een meisje uit Zaltbommel geloof ik. Toen dat meisje dus over straat liep, kwam ze een groep marrokaanse jongeren tegen die met haar begonnen te praten. Of nou ja, haar bedreigden eigenlijk. Ze vroegen of het meisje voor altijd wilde lachen of verkracht wilde worden. Het meisje antwoorde voor altijd lachen, waarop een van de jongens een mes trok en de mondhoeken van het meisje insneed...
Ik was zó kwaad toen ik dit verhaal hoorde. En opeens zo bang en dergelijke. Wie dóet nou zoiets? Het is toch van de gekken dat je zo maar iemand op straat aan houdt en voor de lol even het gezicht gaat staan verminken? Wat moet er nog meer gebeuren? Ik bedoel ik ben al woedend dat er tolerantie wordt getoond als een aantal supermarktmedewerkers een vrouw doodslaan omdat ze toevallig iets steelt..
Voor de gekken..
|