![]() |
Zaterdag---> Angel!!
ff voor de mensen die het nog nie weten;
zaterdag komt Angel weer!! (y) 21.05 op Veronica, voor zover ik weet zijn het nieuwe afleveringen (ik ben er niet zeker van omdat ik Angel niet meer heb kunnen zien) *kwou het niet in het spoilertopic zetten omdat daar niet iedereen in kijkt,...maar als die fout staat, verplaats hem maar* |
ja, klopt :)
ze gaan verder met aflevering 9 van seizoen 4! ik denk dat ik het ook maar eens ga kijken (y) |
*gaat ook kijken*
|
w00t. :)
*kijken gaat* zal maybe wel irri worden, season 5 en 4 door elkaar. maja, boeiuh. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Opmerking/Vraag: Het staat bij mij niet in de gids?
|
Citaat:
dat staat denk ik in je gids? maar nu dus vanaf vandaag. :) en dat was ook op reclame bij veronica, vanaf zaterdag nieuwe afleveringen van angel. dus het klopt wel ;) |
Citaat:
|
twas weer cool (y)
|
"There's only one way to defeat this beast. We need Angelus."
:cool: Jaja, en Gwen was ook weer geweldig. :D:o |
damn wat is Alexa toch hot :o
was weer gaaf as ever :D (y) *gaat alvast nieuwe videobanden kopen* |
Citaat:
Meet Alexa Davalos: http://members.lycos.nl/numfar/plaatjes/gwen.jpg http://members.lycos.nl/numfar/plaatjes/gwen1.jpg http://members.lycos.nl/numfar/plaatjes/gwen2.jpg |
Citaat:
Aan de voorfilmpjes kan ik het niet zien, want ik kijk nooit naar Fox/V8/Veronica of hoe het maar heette/heet/ooit zal gaan heten (ok, dat klinkt/staat heel raar ;)) Hoogstens als er een goede film op komt, maar de series volg ik niet. En fan van Fox/V8/Veronica kids ben ik ook niet :p Ik heb het iig wel gezien :) |
ik heb het gemist :(
Hoe geweldig was het? |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: *stikt* numfar :D ;) |
ik heb t niet kunnen zien want ik was niet thuis :(
maar vanaf volgende week ga ik het echt kijken hoor! :p |
Yes het was er! en ik had het geluk om er net in tijd in te vallen zonder dat ik er van wist (anders had ik heel de avond teaching mrs tingle gekeken) :rolleyes:
|
Wat is dat nou voor kuttijd :(
Alsof ik ooit tijd heb voor tv kijken op zaterdag om 21:00, kheb ook nog een sociaal leven.. bah Is de Buffy-Angel-Charmed avond van Net5 dan definitief verleden tijd? Ik wil het weer allemaal op een doordeweekse avond, in plaats van zo verspreid en weekenderig! |
Citaat:
:o |
Het was weer leuk :cool:
hoewel een gebruikelijke woensdag avond met charmed - buffy - angel het idd nog leuker zou maken, maar dat zit er volgens mij niet echt in :( |
Voor alle Angel-fans wordt de eerste aflevering van het nieuwe seizoen zaterdag 18 oktober herhaald!
Omdat veel Angel-fans niet op de hoogte waren dat het nieuwe seizoen vanaf zaterdag 11 oktober op Veronica uitgezonden zou worden, herhalen wij de eerste aflevering op 18 oktober. En omdat wij talloze verzoeken van jullie hebben binnen gekregen om Angel doordeweeks uit te zenden, is Angel vanaf 3 november op de maandag te zien, om 22.20 uur, na Star Trek Enterprise! Zaterdag 18 oktober 'Long Day’s Journey' The Beast gaat achter de laatste pion, Manny, aan. Manny roept de hulp in van Angel en Gwen Raiden. Maar het lukt The Beast toch om hem te ontvoeren. Dit heeft als gevolg dat er een ramp dreigt voor Los Angeles. Conner wordt door Angel verdacht van verraad. http://www.veronica.nl/modules.php?n...nieuws&sid=772 |
Citaat:
Alleen tien voor half elf :( Fijn dat t op maandag is, maar zo laat.. Ja I know, tis ook nooit goed :o |
en nu komt het zeker niet meer op Net5 of wel??? :confused: :(
|
Ow, cool :) Wel wat laat, maar 'k neem het dan wel op :) Kijk ik het dinsdag middag :P
|
Citaat:
|
*jeuj*
|
Citaat:
|
Mijn videoband stopte vlak voor het einde :mad:
Kan iemand vertellen hoe t eindigde? Ze waren er net achter gekomen dat Angelus en The Beast elkaar al eerder hadden ontmoet en ze dachten dat Angel er wat mee te maken had.. |
Citaat:
Daarna zijn ze beneden, op de straat met z'n allen, en zeggen ze dat Angel een verdachte is. Op het einde zegt Wesley "We need Angelus" waarna je Angel heel moeilijk ziet kijken. Je hebt dus niet veel gemist :) |
Tis verplaatst.. mooi!
Zaterdagavond kan ik geen tv kijken hoor ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |