![]() |
brainshake/tatse of insanity/ wow beggar
okay, ik moet gewoon ff wat mensen enthoustiast maken om vanavond naar de goudvishal te komen om brainshake, wow beggar en taste of insanity te gaan bekijken.
taste of insanity is een aanrader!!! komen dus: naar de goudvishal, vanavond open 20:00 uur. entree 5 eurootjes |
wowbeggar ;)
ik kom niet |
nee voor die band zou ik ook niet komen. maar taste of insanity wel!!
daarbij: doe het voor ddeftones (dennis), hij heeft het namelijk geprogrammeerd (en wil graag dat er meer dan 40 mensen op af komen). |
jonge! je moet goed naar brainshake gaan lusiteren, vooral naar de stem van die kerel! (Eric) en dan je afvragen of je niet toch voor Brainshake bent gekomen, als ze goed spelen heb je de avond van je leven! :)
serieus, brainshake is de band, en owja, koop die cd! |
onderschat taste of insanity ook niet
Ze moeten alleen (naar mijn idee dan) nog wat aan hun podiumpresentatie werken, maar de muziek is echt super (y) |
wat is er mis met wowbeggar?
|
Citaat:
qua muziek, geen idee, heb 't nooit gehoord. |
drummer van wowbeggar is 100x beter dan die van brainshake
|
Ik dacht al toen ik terugging in de trein dat ik iets vergeten was.
Sorry, het is nu te laat, volgende keer beter. Overigens: taste of insanity is een kutband. |
brain shake das toch waar biep geil van wordt?
|
ja.
|
Citaat:
|
Wie is er geweest en was het druk?
Ik denk namelijk van niet (die 40 mensen, ik hoop dat dat gered is). Je gaat me toch niet vertellen dat menbsen serieus alleen voor taste of insanity hebben betaald? Volgende week spelen ze namelijk in de Popronde in A'hem. |
dit soort avonden draaien bij ons nooit echt goed. toch waren er naar mijn verbazing toch nog ruim 80 mensen.
maargoed,, daar maak je geen winst mee, het waren allemaal van die depresieve nu metal kinders die geen geld hebben en dus met z'n 10en aan een biertje lurken, dat door iemand van boven de 16 gekocht is omdat ze dat zelf niet mogen. . ik voelde me gister achter de bar vooral n beetje docent: lastige kindjes uit lekaar halen :p taste of insanity was goed. de rest interesseerd me niet. |
brainshake (y)
|
Citaat:
80 man is dan nog niet eens zo slecht. |
Citaat:
|
Citaat:
je moest goed naar brainshake luisteren, maar dat heb je niet gedaan. dus heb je de cd ook nit gekocht. dom dom dom |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Beetje jammere post eigenlijk. |
Ik ga vrijdag taste of insanity maar in de stortebeker bekijken/aanhoren. Wat ik ervan gehoord heb klinkt wel aardig..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |