![]() |
Wat is het leukste aan een meisje...??
Dat ze:
- Mooi & intelligent is - sexy & brutaal is - Mysterieus & sweet is - Iets anders.... |
?
|
lijkt me dat dat verschilt per meisje..
|
Ik geef de voorkeur aan de combinatie mooi-intelligent-mysterieus-lief-zelfstandig-ambitieus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En er goed uitziet :D
|
Citaat:
|
intelligent en een leuke uitstraling, hoeft niet eens ontzettend knap te zijn, dat is het belangrijkste
|
Citaat:
|
Intelligent, vrolijk, leuke uitstraling inderdaad.
En een de buitenkant: kont en buik (en uiteraard gezicht) |
lief, mooi, intelligent en vrolijk
punt 1 heb ik nog nooit meegemaakt :/ |
Elk meisje waar ik verliefd op ben (geweest) heeft wel een andere leuke kwaliteit...
Soms is een oogopslag al genoeg :P |
Uitstraling! Op uitstraling kan ik echt vallen. Manier van doen enz...!
|
Citaat:
Maar leuk om te horen waar de heren op vallen... Ga vooral door :D |
Citaat:
|
initatief en uitstraling
|
spontaan en open.. das het belangrijkste
verder is lief en intelligent en mooi altijd leuk meegenomen :) ik heb een hekel aan arrogante types die hard to get gaan spelen. |
Dat ze zichzelf is :cool:
(of zou moeten kunnen zijn...:/) |
Dat ze op mij lijkt. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Mooi & intelligent is
- sexy & brutaal is - Mysterieus & sweet is tja der zit allemaal wel wat in........................ |
waarom wil jij dat weten? ga jij dan zo zijn? ofzo... wil ik je wel een keer ontmoeten denk ik;) maar ja...
beetje vaag... |
Citaat:
Maar hier had ik het laatst over met een paar vriendinnen en er waren nogal wat 'meningsverschillen' ;) Kwilde gwn weten wat jullie hier over denken...vandaar.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze altijd zo lekker ruiken.
|
stemming, al zijn ze nog zo mooi, als ze chagrijnig zijn, nee, bedankt. :)
|
Citaat:
|
Natuurlijk Wawl, 'en Sadam Hussein is een lekker wijf'. :p
|
Uitstraling...
|
Ik weet het niet, daar zijn het meisjes voor.
(maarja; stijl, smaak, intelligentie, blaaaat) |
vereiste nr. 1: Gevoel voor humor
Vereiste nr. 2: Moet van muziek houden maar wie ben ik om eisen te stellen |
Citaat:
|
ik vin ze moet er goed uitzien maar ze moet ook lief zijn.
En als het kan een lekker buikje :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
@Wawl: Volgens mij val je gewoon op travo's. Dat zijn namelijk meisjes met een lul en omdat ze een penis hebben lijken ze op jou :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind vrouwen het mooist die zich heel groot voor doen en aan het eind van de dag heerlijk tegen je aan kruipen dat je weet dat ze toch ergens een klein hartje hebben.
|
de verlegenheid en het lief zijn, de manier van kijken, de manier van dingen doen, de manier van praten, de manier van aandacht vragen, de manier van dansen
Uiterlijk: ogen het gezicht, de kleding, de borsten en haar kont om niet te vergeten :p . Maar dat betekend dus niet dat dat voor alle vrouwen geld! |
Citaat:
|
Haar glimlach en haar ogen
|
Citaat:
|
ze moet knap zijn en tegelijk lief en uitdagend
|
ze moet een spontane uitstraling hebben en een lieve glimlach, dat zijn dingen waar ik op 't eerste gezicht op let...
|
Citaat:
Precies, een lieve glimlach en mooie donkere ogen waarvan je bij het zien een warm gevoel krijgt. Wat zijn liefde en vrouwen toch mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus eigenlijk vind ik deze vraag nogal zinloos... Maar samengevat denk ik dat de meeste kijken naar: uitstraling, sexy/knap, ogen/lach en soms dingen als kont/benen. Als ik een jongen zou zijn, zou ik er humor bij toevoegen, omdat dat heel zeldzaam is bij meiden, dus als je er 1 vind, heb je een uniek exemplaar, wees er zuinig op :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |