![]() |
Welke stad/land zou jij nog wel eens willen bezoeken?
:confused:
Ik wil wel eens New York bezoeken, lijkt me zo ontzettend vet. En andere plekken in Amerika (Grand Canyon, Florida). En ook wel eens Japan of China ofzo.. Jullie :). |
new york
|
Man, er is zoveel dat ik nog zou willen zien. :o
|
Londen wil ik graag nog es heen... En ik ga over anderhalve week :D
|
Citaat:
Maar op mijn lijstje staan: (land) Australië en Canada (stad) Rome en Melbourne |
Londen en IJsland.
|
Liverpool, stad van de Beatles en van de 2na mooiste club in de Wereld
|
Rome en Las Vegas
|
new york
rome moskou thailand en china wil ik ook nog heen.... |
Plusminus de hele wereld. :)
|
rome
pompey verschillende steden van griekenland egypte thailand florida |
Afrika, Afrika, Afrika...ik wil naar Afrika.
Al m'n hele leven en het gaat gebeuren ook!! Ik weet niet waarom maar op de een of andere manier trekken de mensen, hun levensomstandigheden en de armoede mij heel erg. Als reicarnatie bestaat ben ik in mijn vorig leven een Afrikaan geweest! |
Rome
Florance misschien deze zomer |
Belgrado/Servie en Zuid-Afrika
|
Citaat:
|
Madegasquar.
|
NY
LA Washington Moskou Berlijn (y) Londen Parijs Tokyo ----------------- |
Turkije. En dan het liefst met de auto er heen en door het hele land rijden, niet alleen de mooie toeristenplaatsen :)
|
Citaat:
:D |
Ik wil eigenlijk overal wel heen...
Alleen Azie (behalve Tibet) trekt me niet echt. |
*New York(ga dr maandag heen maar goed :S)
*Rome, moet er eg nog keertje heen!! Heb een munt de trevi fontein in gegooid dus moet dus ook gaan gebeuren :) *Uhmzzzz half Amerika ongeveer *Australië *Zweden, Noorwergen enzo lijk me ook wel geinig |
Euhm... Canada als land!
en als stad Peking ofzo... |
Ik wil graag nog naar : Wenen,Rome,Praag,Berlijn,Kopenhagen,Oslo,Reikjavik(k schrijf het fout ik weet het) en naar leipzig/dresden enzo..
Ik weet het niet eigenlijk :) londen wil ik ook nog heen :) |
De VS, met alle mooie steden: New York, Boston LA, Miami enz. Canada wil ik heen om de natuur. Voor de rest wil ik overal heen waar het leuk is :)
|
Ierland
alweer |
Citaat:
Welke steden heb jij ooit bezocht? |
Ierland, Londen, Denemarken, Nieuw-Zeeland.. God, ik wil zoveel nog zien.. :)
|
Cuba natuurlijk. En Brazilië en Suriname lijken me ook erg leuk.
Als ik in Suriname ben, zou ik die gozer van Raymann is laat (Quentin?) wel als gids willen hebben :D Socco socco! |
Curacao en heel Zuid-Amerika zo ongeveer :)
|
Citaat:
|
Ierland, Schotland en Engeland. En Noorwegen, Kristiansund. :)
|
Citaat:
|
Steden:
- München - Parijs - Londen - Wenen - Helsinki - Toronto Landen: - Noorwegen (y) (ben ik al geweest, maar zou er zo weer heen gaan :) ) - Canada De steden omdat ze elk hun karakter hebben.. de landen voor de ruwe mooie natuur :) |
Ijsland, India, de villa kakelbont van Pippi (jeugddroom), die heilige stad van de islam (ben even de naam kwijt erg he), Groenland misschien, die hele dikke bomen in Amerika, Afrika misschien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-Wenen
-Ierland -München -Venetie -Praag -Peru -Egypte Tot nu toe waren ze dit... O ja, voor iedereen die nog nooit in Wenen is geweest: doen!! Dat is echt zo'n mooie stad! |
Citaat:
Viggo-bedevaartsganger :D (y) Eigenlijk alles, behalve Amerika. |
New York en Londen. (y)
|
Azië, Zuid-Amerika, Afrika... (y)
Australië trekt me niet erg, de VS ook niet. |
IJsland, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland.
En nog vaker naar Duitsland. |
Citaat:
|
zou nog zoveel steden willen bezoeken. Met name de grote steden in Azie, omdat deze zeer imposant zijn (de zakencentra) en nog een groot historischs verleden hebben en vele mooie godsdienstige gebouwen
|
Absoluut Australie op de eerste plaats
Verder: Amerika, Zuid-Afrika en Japan EN ik wil nog een keer terug naar Rome en Venetie, omdat het daar zo ontiegelijk mooi is. Ja eigenlijk wil ik elk land, elke plek van de wereld wel een keer gezien hebben, maargoed, het geld ontbreekt nog :) |
Groot-Brittannië. :) Maar als ik slaag voor m'n VWO, ga ik daar komende zomer ook naartoe, voor 't eerst. I can't wait! :) London, baby! :D :cool:
|
Citaat:
Dublin. Cork. Galway ik ben in Belfast geboren |
Australië. Om te kijken of de verhalen waar zijn.
|
Ierland, Dublin.
|
Steden: New York, San Francisco, Rome
Waar ik ook heen wil: Australië, Nieuw Zeeland, safari in Kenia en/of Tanzania en het Amazone-gebied wil ik wel eens zien :cool: |
Dubai
Parijs Kuala Lumpur India Australie Singapore en Brazilie vergeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |