![]() |
Vind jij de nieuwe poll-optie nodig?
En waarom wel of niet?
|
Ja.
Het kan in sommige sitiuaties wel degelijk een goed middel zijn. Echter niet wanneer je deze nieuwe functie op deze manier gebruikt. Zoals Simon al zei: use it wisely! :) |
Citaat:
helemaal waar |
Nee.
Ik vind het prettiger wanneer tien mensen een beargumenteerde mening geven dan wanneer er twee goede argumenten geven en de rest slechts op een knopje drukt. |
Ik vind dat alleen ik polls mag aanmaken.
|
NeeN
|
Gedeeltelijk mee eens, want ik ben bang dat er nu allemaal polls komen op De Kantine
|
Nee, ik miste ze niet.
|
Ja, het is makkelijk in sommige situaties, maar niet teveel polls maken he ;) anders gaat de optie weer weg
|
Nee. Alsof het forum daarvoor slecht was. Alsof topics leuker/beter worden met een poll. Alsof op elke topic moeten gaan stemmen..
|
Nee, imho voegt het niet zoveel aan het forum toe
dat het nodig is. Zo af en toe zal het weleens nuttig zijn ed, (denk aan meetings enz), maar ik denk dat 3/4 van de polls die geopend zullen worden/zijn geopend niet nodig waren... Plus dat ik idd liever een discussie-topic lees, dan een poll met 37 stemmen, en 2 argumentaties. |
Citaat:
|
Nee. Waarschijnlijk komen er dan veel te veel nutteloze polls.
"Hoe vaak lak jij je nagels op een dag?" en "Hoevaak denk jij aan je vriendje in een uur?". |
Zoals gezegd: er zullen veel nutteloze polls komen.
mensen gaan het leuk vinden om een poll te openen en er wordt een sport van gemaakt. tenzij de fb's erop gaan letten :) 'polls als deze schaar ik onder de nutteloze' |
Nodig? Nee. Leuk? Ja.
|
Ja, want anders moet ik altijd helemaal naar die andere site op zoek (en ik vergeet het adres steeds) voordat ik die hier als poll-van-buitenaf op zet:P. Ik vind trouwens níét dat je 't moet gebruiken voor dit soort domme dingen... maar bijvoorbeeld in topics als 'hoe oud was je toen je voor het eerst zoende?', dan geeft een poll toch een beter overzicht dan 200 posts met elk een getalletje.
|
Ja , vind het altijd wel leuk zo'n polletje en dan ff snel zien wat iedereen denkt. (y)
|
Nee, omdat vooral noobs em waarschijnlijk te erg gaan gebruiken .
|
Nuttig, maar inderdaad, waarschijnlijk wordt de functie de eerste dagen te vaak gebruikt voor dingen als:]
"werkt dit?" "Is ... ..... een homo?" "neuken?" "zal ik mezelf gaan kontvingeren?" enzo, waardoor het waarschijnlijk afgekeurd wordt. |
Citaat:
|
Nee.
|
Op zich niet, behalve als er een limiet op komt op 1 of andere manier
|
het maakt me eigenlijk niet zoveel uit
|
Ik vind het wel nuttig ja.
Op dit moment als ik zelf een poll wil starten moet ik helemaal een site gaan opzoeken waar dat op kan. Heel veel gedoe. Maarja, zoals al gezegd is zal er de eerste paar dagen wel een beetje misbruik van worden gemaakt (dit topic is daar een goed voorbeeld van imho.) maar ik denk dat na een week de lol er wel van af is en er gewoon ook heel veel serieuze topics mee gemaakt kunnen worden. |
Nee. :nono:
|
Yupz. :)
ff een vraagje, hoe maak je eigenlijk een poll? :o |
Citaat:
Nee, polls zijn voornamelijk overbodig. Ik heb liever een goed beargumenteerde mening, stemmen alleen is zo makkelijk en polls zijn ook vaak absoluut niet opjectief. |
Polls zijn mijns inziens zeker niet nodig, maar soms wel handig. Waar het gaat om binaire meetwaarden is het leuk om door middel van een poll te zien wie wat vindt, maar het is jammer dat sommige mensen proberen een hele discussie in de vorm van een poll te gieten. Dat beperkt het debat aanzienlijk.
|
wel handig
|
ik vind het wel leuk, maar niet noodzakelijk.
weet overigens ook nog niet echt hoe je zoiets moet maken. Onderaan 'poll' aanvinken en een getal invoeren ja, maar hoe je dan van die keuzevakjes maakt :confused: iemand die me dat uit kan leggen? |
Het ka'n leuk zijn maar ik ben bang dat er over een paar weken alleen nog maar polls op de Kantine staan.
Ik heb dus Nee gestemd |
Citaat:
Je schreef een keer 'gewijgerd', en nu 'opjectief'... Het is dus objectief. ;) :s Edit: sorry, dit valt onder mierenneuken. :o |
Als er dit soort polls van gaan komen mogen ze van mij heel vlug geschrapt worden. :)
|
Komt wat denocratischer over.
Maar dan moeten t wel zinnige polls zijn :o Niet zomaar wat :o |
Citaat:
Je bent niet de enigste die dat doet hoor ;) |
Ik heb ja gestemd.
|
Nee, het meerendeel van de polls is zo onzinning, dat ze net zo goed weggelaten kunnen worden. Ik vond het best als alleen forumbazen dat konden. Soms zijn ze wel handig, maar er worden zoveel nutteloze polls geopend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik heb zelf nooit de behoefte om een poll te openen en de meeste polls die geopend gaan worden zullen nutteloos zijn. Overbodig dus.
|
niet nodig ofzo, maar wel handig.
Bij goed gebruik (waar mijn enige twijfel ligt) kan het forum er overzichtelijker van worden. |
Nee, ik vind de poll-optie niet nodig, wel makkelijk.
|
Nee, elitaire polls zijn veel leuker :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |