![]() |
[Tekening]...
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=393869
Dis Felix van Golden Sun :The Lost Age, issie cool?? |
mooi gedaan man!
|
thanx
|
hmm.. ten eerste hou ik er niet zo van als dit soort dingen met potlood ingekleurd is, maar afgezien daarvan: ik heb het gevoel dat de diepte van felix helemaal klopt, en de achtergrond is niks... dus ik vind m niet heel geweldig, maar misschien als je m strakker inkleurt?
|
Ik houd er niet zo van..
en bovendien zoiets kan iedereen wel natekenen... |
Het is wat te licht ingekleurd en bovendien vind ik de kleurranden op de lijnen niet echt mooi.
Felix zelf mist ook wat diepte / schaduw. |
Ik vind het wel mooi. Ik houd ook niet zo van kleurpotloodtekeningen, maar hier vind ik het wel mooi gebruikt. Ik ken hem niet echt, m'n broertje heeft daar wel een spel van, geloof ik...
@ je sig: Suilad, mellon nîn, Lasto beth nîn:D:P |
Citaat:
|
Tja je moet toch iets te doen hebben op school
|
Citaat:
|
nou. ik dacht dat ik de kat felix te zien zou krijgen..:(
maar hijs wel leuk hoor:) |
Mooi gemaakt, de real-life versie vond ik mooier ;)
|
hij is wel leuk, maar die achtergrond is niks natuurlijk :p
|
Ik vind het niet echt speciaal.. Niet echt 'kunstig' ofzo..
Natekenen en inkleuren met potlood.. ik weet niet, ik vind het meer overkomen als 'ik verveelde me' dan als 'ik ga eens iets moois maken'. Met kleurpotlood worden kleuren gewoon niet echt strak en kun je ze niet echt goed sturen, je hebt wel gebruik gemaakt van licht-donker in bijvoorbeeld het haar maar dat stukje vind ik dan ook 1 van de mooiere stukjes. Het jasje, de armen.. nee, doet niks. De letters vind ik gewoon ronduit lelijk. |
Citaat:
|
hijs wel nagetekend maar het is wel gevarieerder dan de orginele versie hij kijkt hier wat vrolijker
|
Citaat:
|
HARTSTIKKE MOOI
!!!!!! (y) |
Tof.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |