![]() |
Outkast - Speakerboxx / The love below
Nieuwe cd van Outkast , staan zeker een paar vette nummers op , wat vinden jullie ervan?
Tracklist: 1. Intro 2. GhettoMusick 3. Unhappy 4. Bowtie 5. The Way You Move 6. The Rooster 7. War 8. Church 9. Bamboo 10. Tomb Of The Boom 11. E-Mac 12. Knowing 13. Flip Flop Rock 14. Interlude 15. Reset 16. D-Boi 17. Last Call 18. Bowtie 19. The Love Below 20. Love Hater 21. God 22. Happy Valentine's Day 23. Spread 24. Where Are My Panties 25. Prototype 26. She Lives In My Lap 27. Hey Ya! 28. Roses 29. Good Day, Good Sir 30. Behold A Lady 31. Pink & Blue 32. Love In War 33. She's Alive 34. Dracula's Wedding 35. My Favorite Things 36. Take Off Your Cool 37. Vibrate 38. A Life In The of Benjamin Andre (Incomplete) |
die nieuwe outkast clip is lekker fout
|
Citaat:
hell yeah , maar wel weer erg gaaf |
ben heel erg benieuwd naar dit album, heb er goeie dingen over gehoord.
|
dat deuntje is wel catchy.
|
Hij's gewoon vet, vooral "Speakerboxxx" :cool:
|
Clip is erg :cool:
|
Ja heb het album gedownd omdat die single erop staat.
En omdat er op The Get Up Kids site stond dat de nieuwe Outkast erg goed was. Maar vind het toch beetje tegenvallen. |
Ik moet deze gewoon ff uppen.
'Heb het album nu namelijk ook en ik moet zeggen; hijs erg goed. Veel uptempo DnB, wazige Outkast beats en een paar nummers door The Neptunes. Héle wazige nummers zitten erbij, maar dat zijn juist de leuke om naar te luisteren (Andre3000 - My Favorite Things) bijvoorbeeld, oud nummer, dikke remix. Big Brova's deed het ook al, nu Outkast ook. Een jazzy uptempo drum 'n bass-nummer (y). Goede cd (y). |
was laatst ook een topic over
:o |
Dat is deze, dit is de eerste die ik zag bij zoeken.
|
Citaat:
Ik had hem zelf ook op willen zoeken. Wat een albums zeg... Echt heel goed. Ik vond the love below trouwens helemaal niet tegenvallen, in tegenstelling tot veel anderen. paar favorieten: Speakerboxx: Ghetto musick The way you move War Reset The love below: Happy valentine's day Prototype Roses Pink and blue(vanaf: she's sophisticated) en dan dat nummer van my favorite things, maar ik weet niet hoe die heet. Het is een topalbum (y) . |
Citaat:
Roses is van The Neptunes, samen met She Lives In My Lap. Prototype vind ik ook erg mooi (y). |
Wat ik ervan gehoord heb is ie heel vet, de nummers die ik tot nu to heb kunnen beluisteren zijn ook heel vet, maar ik heb nog niet echt genoeg om een mening te kunnen vormen.
Maar bij outkast is die eigenlijk altijd wel positief. |
outcast/rage against the machine - boms over bagdad die is pas vet :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |