![]() |
Goodbye My Little Friend...
De Sterren komen je halen
zij vonden het nu tijd de tranen zijn ontelbaar bij dit pijnlijke afscheid het zat er aan te komen we wisten alleen niet wanneer en maar blijven volhouden met al je kracht keer op keer de warmte is uit mijn hart jij hebt het nu meegenomen maar er komt ooit een dag dat ik je weer tegen zal komen als een moment van gisteren als een gevoel van vandaag is het enige wat ik op dit moment even niet verdraag voor anderen een konijn voor anderen een beest maar jij zal voor altijd me maatje zijn dat ben je tot nu toe nog geweest vergeten zal ik je nooit je krijgt een speciale plek in mijn hoofd en waar je nu bent, is er rust geen pijn, compleet verdoofd nog nooit zoveel gehouden van iemand als van jou en bij deze nog een keer lieve schat, ik hou van jou... Spiedie, voor altijd :) *kusje* 10 - 10 - '03 http://hosted.cryptapix.nl/upload/spiedie.JPG 15 jaar geworden.. |
'leuk' gedicht ... sterkte :(
|
Heel mooi gedicht. Moet toch toegeven dat de 'wending' in de 5e strofe wel als een verrassing kwam. :o Ik zou dit iets minder specifiek geschreven hebben. Desalniettemin verwoord je je gevoel heel mooi.
|
Ik voel me belazerd! :o
|
Citaat:
|
Mooi verwoord! Ik vind het een gevoelig, lief gedicht. Technisch gezien misschien niet het beste, maar gewoon lief en vol gevoel geschreven... De foto erbij vind ik mooi gedaan, dat voegt echt wat toe!
|
dank je wel ook voor commentaar :)
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |