![]() |
x-mass metalfest 013
de line-up :
deicide nile destruction fintroll sadus nasty savage amon amarth graveworm misery index dew scented ackercocke disbelief Line-up onder voorbehoud! Veranderingen mogelijk. In de Bat Cave: Vet Cave (eetcafé) Het jaarlijkse X-Mass Metalfeest biedt als bekend een knalharde bloemlezing uit de hedendaagse metalscene. Meer informatie volgt. beetje vroeg misschien. maar zijn er al mensen van plan om te gaan? ik wil opzich wel. maar ik ga niet alleen. &de enige persoon met smaak die ik ken en met wie ik zou kunnen gaan kan niet :/ |
owja ;
aanvang : 16.00 uur zaal open : 15.00 uur entree : v.v.k. € 30,00 + € 3,20 service vanaf 19 juli |
Nile! gaaf! die waren vorige keer live echt cool! drummer is geweldig.
en fintroll is ook wel cool, dus misschien ga ik er wel heen.. |
nile
misery index (y) |
Citaat:
|
neh, klinkt niet echt intressant
|
Bah :nono:
|
Het is een duivelswonder dat Marduk niet speelt :D
Maar ik ga wel :cool: |
die line up had ik al ergens bij gezet bij 'Op volle toeren 2004'
morgen kaarten bestellen :) ik ga zowieso en met een paar vrienden van mij word wel cool denk ik, ik hoop wel beter dan vorig jaar, want dat was dikke chaos bij Macabre (n) |
niks voor mij
|
ackercocke?
sinds wanneer komt die dan? op lordsofmetal staat toch echt een andere line up :confused: 'vader' etc! maar dan nog IK Ga ZOWIESO :evil: |
Citaat:
dus ik ga ervanuit dat die klopt. |
Citaat:
|
deicide - ja, leuk
nile - alweer? destruction - vet fintroll - gay sadus - alweer? nasty savage - wie? amon amarth - nee he graveworm - über gay! misery index - wie? dew scented - pfff ackercocke - wie? disbelief - ja, leuk. Waar blijft Marduk nou?? |
Citaat:
|
Daar gaan we dus niet heen he.
|
Te duur. Te gehaast. Te druk.
En de bands vind ik ook niet bijster interessant, uitzonderingen daargelaten. En geen Marduk is onvergeeflijk. |
Citaat:
Marduk zijn waarschijnlijk hun 013-abonnement vergeten. |
Citaat:
|
nee, kzou nog eerder naar bbm gaan
|
Mja ik denk wel dat ik ga maar de line-up is idd wel al beter geweest
|
Vette line up.
|
Line-up is elke keer zelfde, maar tis wel gezellig altijd.
|
Citaat:
|
jullie moeten gewoon naar gorerotted en pungent stench in de effenaar komen
|
Citaat:
|
ja weet ik. Ik haal mijn kaarten voor X-mass volgende week wel, samen met die van Exhumed,inhume en cephalic carnage :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom ook wel denk ik
|
Citaat:
|
oud....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien aanwezig. |
Ik ga zekers naar x-mas. De line up heerst de pan uit dus dan moet ik wel. Alleen of met veel mensen het boeit me niet. Kom er toch altijd wel weer een hoop bekende mensjes tegen.
|
nile
destruction fintroll sadus nasty savage amon amarth misery index dew scented aanwezig dus |
kheb 'm kaartje wel maar kweet nog niet ofk ga
|
waarom koop je een kaartje terwijl je niet zeker weet of je gaat? dat is niet echt logisch, en daarbij een pure verkwisting van financieële middelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga er waarschijnlijk wel heen met een groepje van 10 vrouw ofzow :D
|
vet hoor
|
Ga misschien wel. (y)
|
Heb mijn kaartje 2 weken geleden al gekocht :evil:
|
nile en graveworm wil ik opzich wel zien... even over nadenken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |