![]() |
Baantjer
Het nieuwe seizoen is alweer een paar weken (3 om precies te zijn) bezig. Kijk jij het elke week? Hoe verslaafd ben je (:o)? Wat vind je van de Iris de graaff?
|
Ik keek eigenlijk meestal op Belgie en daar zijn het gewoon nog herhalingen. Ik vind het altijd wel leuk om te kijken maar als er wat anders is op tv wat ik wil kijken dan kijk ik daarnaar.
Ik heb volgens mij ook nog geen afleveringen uit de nieuwe serie gezien |
Ik keek 1 keertje omdat Aisa ook in beeld zou komen :P
Ik vind het niet boeiend genoeg om er een uur naar te kijken, eigenlijk |
Ik kijk nie echt veel naar Baantjer. Maar als ik het tegenkom op tv, zal ik er wel naar kijken. Die zalige Nederlandse taal :-p Gelukkig zijn er ondertitels :D
|
Ik kijk t wel trouw :p
Ik vind Iris wel leuk voor in t team, maar ik vind het jammer dat ze niet net als Prins iets meer op de achtergrond (op het bureau)blijft. Vond t wel leuk dat De Cock en Vledder steeds alles samen deden en vandaag ging Iris steeds mee in plaats van Vledder. Achja, veranderingen moet k maar aan wennen he... ;) |
Wat mij altijd opvalt aan Baantjes is dat er vaak meer vrouwen naar kijken dan mannen, zelf vind ik Baantjer leuk om te zien niet dat ik er voor thuis blijf hoor maar als ik thuis ben kijk ik meestal wel.
Ik heb het nieuwe seizoen alleen nog geen aflevering gezien dus ff kijken of het wat is.. |
Ik keek uiteraard op TV1 (Belgie 1). Daar waren een hele tijd terug elke vrijdag, zaterdag en zondag een aflevering, maar dat is jammer genoeg gedaan.
|
Baantjer :cool:
Ik ben fan (vooral van de boekjes) |
ik vind baantjer ook leuk, alleen het verhaal is steeds hetzelfde. nou is dat gewoon Appie's stijl, maar goed. daar moet ík dan maar genoegen mee nemen.
voor de rest: (Y) als je een avondje moet oppassen. |
Bah, ik wil Vera Prins terug... Echt dom dat Vledder dan meteen met haar gaat flirten enz :mad:
|
Citaat:
|
Ik = ook zwaar fan. :cool: Maar ik moet nog wel ff wennen aan die nieuwe rechercheur. En tja.. das Vledder nou eenmaal he..Ik vond het trouwens best zwak dat ze direct de eerste afleveringhaar pistool moest trekken, maar misschien is het duidelijker zo..
|
Ik keek vroeger altijd, maar door de eeuwige herhalingen is voor mij de lol er een beetje afgegaan. Maar nu er weer nieuwe afleveringen zijn ga ik wel weer kijken.
|
Ik heb sommige afleveringen echt 25x gezien op België (die actie van België 1 was echt :cool: (y) ). Sommige wordt je dan ook wel zat..
|
Ik heb gisteren voor het eerst naar de nieuwe serie gekeken. Ik denk dat ik maar weer eens vaker ga kijken. En Iris de Graaf vind ik 'wel leuk' ;) :o.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Baantjer is wel ok, maar blijf er niet speciaal voor thuis ofzo. Aflevering van gister vond ik licht tegenvallen. Alleen word iik ook een beetje ziek van al die herhalingen
|
het is wel grappig maar je moet er niet teveel bij nadenken, want het is elke week hetzelfde eigenlijk
|
Ik vind het een leuke serie, maar ik ga er niet speciaal voor zitten
|
Citaat:
|
Ik kijk het bijna altijd, ik vind de typisch Amsterdamse sfeer zo leuk. :)
|
De boeken zijn leuker.
en ik erger me dood aan al die reclame xoxox moi |
Citaat:
|
Ik ook vaak Baantjer gekeken, maar ik ben er mee gestopt.
Elke aflevering heeft dezelfde structuur. Moord is te zien, De Cock krijgt de zaak, onderzoekt, zit vast met de zaak, gaat naar het café, krijgt inspiratie, verzameld het verder benodigde bewijs, confronteerd verdachten met bewijs, verdachten geven toe. Telkens dezelfde structuur. Waarom geven de verdachten altijd braaf hun misdaad toe? Waarom proberen ze niet te vluchten zodat we een achtervolging te zien zouden krijgen, of bewijsmateriaal te vernietigen? Het is voorspelbaar, en elke aflevering is dus meer van hetzelfde. Geen Baantjer meer voor mij. |
En ik vind Baantjer helemaal geweldig! :cool: (Y)
|
baantjer sucks.
|
Niet, Baantjer is geweldig! :cool: (Y)
|
telluriet sucks. :cool: (y)
|
Hoogstaande discussie :cool: (y)
|
Baantjer blijft gewoon geweldig. Nu helaas al weer herhalingen, maar het blijft leuk om naar te kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kijk het de laatste tijd wel uit, trouwens, vind het toch wel weer leuk |
Hij was leuk vandaag, ook al was het een herhaling
|
Die met die balletschool ja... best wel vermakelijk.
Ik had m nooit eerder gezien, maar al na de eerste scène met oma wist/vermoedde ik dat zij het had gedaan. Ik moet later misschien ook maar Baantjer worden :cool: |
Citaat:
"Ik heb alles over voor mn kleinzoon'' Nou dat zegt alles natuurlijk :) Maar dat het zo'n wending maakt.. Dat ze heeft gezegd dat ie misbruikt moest worden.. Dat vind ik echt goed bedacht (van de schrijvers dan he) |
Citaat:
|
Gemist vandaag. :s
|
Citaat:
|
Deze aflevering had ik al een aantal keer gezien...!
Waarom komen er nou geen nieuwe afleveringen, volgende week komt er weer een oude... :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |