![]() |
Ondergewicht
Ik heb net een test gedaan en het blijkt dat ik ondergewicht heb. Heel boeiend enzo, maar het is wel zo dat ik naar mijn idee genoeg weeg (ben ~2 meter, weeg 75 kg), en ik sport niet. Het enige wat ik doe is elke dag 30 km fietsen naar school en terug (totaal dus 30 km) en ik werk in een restaurant (in de keuken). Ik eet ook best veel. Nou vraag ik me af hoe ik aan dat extra gewicht moet komen. Enige suggesties?
|
Je bent niet echt te mager hoor, alleen maar bijna, dus als je op zich tevreden over jezelf bent is het niet echt nodig om aan te komen :). Je komt vanzelf nog wel aan als je ouder wordt, en dan is het juist handig als je nu wat aan de dunne kant bent.
Als je toch nog iets aan wil komen: elke drie of vier uur een maaltijd eten, en dan dooreten tot je echt geen trek meer hebt, en tussen elke maaltijd in iets kleins zoals 1 of 2 boterhammen of wat fruit of iets lekkers. Niet als een gek aan het fulltime snoepen slaan, dat is nooit gezond, ook niet als je dun bent :). |
Gewoon gezond eten en je er verder niets van aantrekken :)
|
Meer brood eten of fruit. Iig gezonde dingen. Dan kom je wel aan maar breng je geen schade aan aan je gezondheid.
|
aan je naam te zien, gebruik je welleens drugs. Stop om te beginnen daar is mee.
|
Huhm hij vraagt er niet om om afgezeken te worden, hij vraagt om advies.. en hij kan ook gewoon "zomaar" die nick hebben...
En ik denk dat je het gewoon zo moet houden, ik ken ook iemand die zo dun is en die heeft er ook geen last van |
Ik weet niet welke drugs hij dan gebruikt maar van wiet en alcohol zal je zeker niet afvallen.
Enige oplossing is eten. |
Erhm, zelfde probleem hiero.. 1.85 en weeg 65.. :rolleyes:
Maarja, het is nou ook weer niet zo dat ik er mee zit.. wanteh, ik kan eten wat ik wil.. aankomen doe ik toch niet/nauwlijks.. |
ik ben 1.53 en ik weeg 33 kg :( En als ik veel eet word ik niet zwaarder volgens mij :X...
|
Citaat:
|
hee dit probleem ken ik, niet sporten, veel eten en niet aankomen, soms best ahndig, zeker als je er zelf tervreden mee bent!
voor zover ik nu begrijp heb je een beest gezond leven, dus waar maak je je druk om... gewoon gezond (blijven) eten en ja daar hoor best wel eens patat met bij ik zou er pas iet saan gaan doen als ik mezelef niet meer fijn voelde daardoor! succes! |
Citaat:
|
Een Another Way style diet nemen ;) 15 kilo in 5 maaden (y)
Ik hoop aan het eind vanidt jaar 83 kilo te wegen, om 3 kilo aan vet te verliezen in het nieuwe jaar :D |
Citaat:
Citaat:
|
Maak je niet druk. Je bent nog niet helemaal volgroeid. In de breedte dan. Meestal komen er nog wel een paar kilo's bij.
|
kun je ff posten waar je die test hebt gedaan ??
ik ben 1.89 lang en 67 kilootjes licht laatst heb ik mijn vetpercentage gemeten 7.8% :) (ik heb 4 jaar lang ook elke dag 30 km gefietst (naar school en weer naar huis. Nu niet meer, nu heb ik een :evil: scooter :evil: maar ben nog wel veel in beweging.) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |