![]() |
2 tekeningetjes :)
Hier wou ik ff een alien tekenen.. alleen halverwege de tekening had ik geen zin meer om het af te maken en toen heb ik er maar een slimy egg-thingy erbij gegooid :).
http://home.planet.nl/~rodja023/penc...alienhatch.jpg En de tweede had ik ff snel gedaan, zonder erbij na te denken, ik heb het dus niet van akira ofzo :P. Wat me trouwens opvalt is dat de ogen een beetje te GROOT zijn :D. http://home.planet.nl/~rodja023/penc..._robotarm2.jpg crits r (always) welcome... |
:eek: (y)
|
Citaat:
|
Die eerste spreekt me niet zo heel erg aan.. Die kop is ook wel erg donker en komt lomp over vergeleken met de rest van zn lichaam...
Die tweede is inderdaad :eek: (y) Wat jij zei over die ogen vind ik alleen gelden voor die pupil van dat linkeroog... |
Sorry, ik vind ze niet heel erg bijzonder.
|
mja, het is wel leuk, en je hebt zeker talent en een creatieve geest, maar je moet er echt meer tijd in steken! als jij zegt dat je de eerste maar even snel hebt afgemaakt, en de tweede ook maar even snel hebt getekend... als jij er tijd voor neemt moet jij fabuleuse dingen kunnen maken! (y)
|
kvin et echt niks
|
Thnx voor de reacties (vooral zopje -> thnx)
En tja smaken verschillen daarom spreekt het sommige mensen niet aan he, al moet ik zeggen dat ik dit ook nie echt denderend vind ofzo hoor :). |
mja in dit geval geen kwestie van smaak
maar eerste is simpelweg afgeraffeld en 2de is al zo vaak gedaan en stukken beter dus totaal niet intresant |
Kben nie zo van het monster/vechtthema. Maar dat is heel persoonlijk...
|
Hmz, de eerste is me niet helemaal duidelijk. Ik zie idd een stuk monster en een slijmerige massa, maar vind het niet echt op elkaar passen zo. Die snuit vind k nog wel goed, maar dat slijm sluit er echt niet op aan.
De tweede is beter. Het hoofd is nog wel wat scheef, maar t wel een mooie tekening. Vooral het niet-hoofd gedeelte vind k goed. |
't Hoofd bij de tweede tekening heeft een nogal gare vorm, voor de rest zijn 't wel leuke tekeningen.
|
Ik ben er ook niet zo enthousiast over :o
|
Citaat:
|
Wel aardig, niet bijzonder........
|
ik kan ze niet echt mooi vinden...
|
eerste is zwaar dope (cker wel een hoop werk geweest?), en die tweede heeft idd te grote ogen, maar voor de rest ziet t er erg goed uit!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |