![]() |
Treinstaking
Wat vinden jullie ervan dat er dinsdag tussen 4.30 en 10.00 geen treinen rijden van en naar Den Haag?
Ik vind het kut! |
persoonlijk heb ik er geen last van, en hoewel ik het met de fnv eens ben, denk ik niet dat deze halve acties zin hebben.
ik ben voor de franse manier: parkeer wat vrachtwagens (of grote hopen mest) op de snelwegen. gooi schiphol 3 dagen plat dat soort dingen deze korte en lokale acties hebben geen invloed |
Het charcheren op deze wijze heeft sowieso geen nut.
Iedereen is zich aan het ingraven op bepaalde posities zonder tot een constructieve oplossing te komen. Het lijkt mij wenselijk dat de vakbonden en de regering een dialoog aangaan om te kijken of ze toch nog iets voor elkaar kunnen betekenen. De vakbonden diskwalificeren zich volledig als gesprekspartner door op deze wijze bezig te zijn. Ik hoop dat de regering zo verstandig is om deze wijze van 'dialoog' niet te belonen door ze hun zin te geven. |
heb er geen last van, vind de actie nutteloos, als je doet doe het dan goed, gooi het hele trein verkeer plat ofzo, net zolang totdat het doordringt bij de regering
|
Nee, de nederlandse economie stil leggen, dat is effectief. :rolleyes:
Moet ik hier echt het franse doom scenario van de kast halen? :bibber: Zo als hierboven vertelt, er moet een constuctive oplossing komen in plaats van ikke ikke ikke en de rest kan stikken instelling. |
Met deze actie bezorgen ze veel overlast aan de burgers, ik vind een actie wel goed, maar niet op deze manier.
|
Precies. Als je dan echt actie wilt voeren leg dan een paar dampende drollen in Balkenendes slaapkamer ofzo.
|
Citaat:
|
ik heb er dus wel last van.. niet zo'n beetje ook.
Nu willen ze de manier van staken ook nog veranderen! 'Smart Bombs'.. weinig mensen, veel overlast. Aangezien mensen geen stakingen willen, en zelf ook niet willen staken (streekvervoer in den haag zou vandaag staken, rijdt grotendeels wel, omdat de chauffeurs het niet met het FNV eens zijn), moet het anders.. Maar als er geen animo is, begrijp dan dat je niet moet gaan staken. Wie gaat er mee het FNV-Bondgenoten-gebouw bezetten? |
Dat ze eens wat nuttigs gaan doen. Hard werken zodat de economie weer goed gaat draaien ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hulde aan publieksvriendelijke acties.
|
Vind ook dat die plaatselijke acties niet veel nut hebben. Laten ze voor één dag het trein verkeer in HEEL nederland eens platgooien! dat maakt pas indruk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet helemaal waarom ze er telkens de burgers mee pakken. Ze moeten eens met een actie komen waarbij ze Balkenende en de rest van de kudde mee pakken...
Die lachen de FNV nu hard uit want wat kan hen het schelen dat het treinverkeer plat komt te liggen? Zullen zij neit echt van wakker liggen lijkt mij hoor..zolang ze er zelf maar geen last van hebben. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |