![]() |
american pie 3 en jason vs. freddy...
welke is de beste van deze 2?
|
Die zijn toch niet te vergelijken... De een is horror (najah.. horror) en de andere is komedie.
Trouwens als je echt een vergelijking wil.. BRON: www.imdb.com American Pie 3: User Rating: 6.6/10 (4,149 votes) Freddy vs. Jason: User Rating: 6.7/10 (4,109 votes) Ze zijn bijna allebei even goed.. en nou dit topic dicht.. want het slaat eigenlijk nergens op! |
Heb je american pie 1/2 gezien? Ik vond nummertje 3 namelijk een stuk minder dan de vorige delen. Maar ik ben ook naar freddy vs. Jason geweest en dat vond ik dus echt een slechte film. Vooral die ergerlijke kelly rowland, jammer dat ze niet al te bloederig aan der eind kwam. Als je van films zonder enige verhaal lijn houdt en eigenlijk komisch wordt door het slechte acteer werk raad ik je aan naar freddy vs. jason te gaan.
|
Wat lul je nou? Er zat wel degelijk een verhaallijn in. En eentje die helemaal zo slecht nog niet is, voor een film die twee monsterfiguren moet combineren. Alweer zo'n figuur die er niets van begrijpt. :rolleyes:
|
Tis een mening lieve schat.
|
Ik heb American Pie 3 niet gezien, maar ik denk dat ie beter is dan Freddy vs Jason, alleen vanwege Alyson Hanigan en Eugene Levi.
|
Citaat:
|
AMERICAN PIE 3 is een mindere lijdensweg dan FREDDY VS. JASON.
New Line Cinema denkt er momenteel serieus over na om bij het vervolg het ASH karakter van Bruce Campbell uit EVIL DEAD erbij te betrekken: FREDDY VS. JASON VS. ASH... Belachelijk, maar nog niet zo tenenkrommend als het idee om MICHAEL MEYERS tegenover PINHEAD te zetten. Zucht. Let the bad times roll... |
Citaat:
Wat ook zo dom is dat ze altijd weer tot leven komen in een ander deel. Zoals Freddy uit de hel. (dat kan op zich nog wel, omdat hij in dromen leeft) . Maar als er in een moordfilm aan het eind de moordenaar dood gaat, komen ze altijd met een slappe reden van wederopstanding, om (maar) weer een nieuw deel te kunnen maken. :nono: En wie zit er nou op delen te wachten als bla bla, vs. bla bla te wachten???? :confused: |
Citaat:
en daarbij als je t niks vind lees je de topic lekker niet meer. |
Wat mij betreft maken ze nog tachtig vervolgen op de freddy en Jason series. Niet alles hoeft nieuw en fris te zijn, meer van hetzelfde is ook wel eens leuk. (y)
|
Jason vs Freddy is wel aardige film. Lijkt eigenlijk meer op een komedie als je de meeste scenes bekijkt.
Variatie water en vuur is wel grappig uitgewerkt, verhaal is niet super origineel, deels wel leuk uitgewerkt, einde dramatisch voorspelbaar. the wedding boeit me geen tiet |
En kelly rowland is om te huilen
|
k ben al 2x naar american pie 3 geweest, maar de 2ex was ie al veeel minder,maar hij is zeker niet verkeerd, leuker als de vorige 2 imho, enne freddy vs jason , geen idee .ga dr ook niet heen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |