![]() |
scouting.. een naam voor de groep.
hallo,
ik wil eerst even duidelijk maken dat het dus niet de bedoeling is om hier een discussie te gaan houden of scouting voor mietjes die knopen leggen leuk vinden is of dat scouting echt geweldig is. mijn probleem is dat we 4 explorers/r.s. groepen hadden ( leeftijd 14/18) maar dat we er 2 hebben samengevoegd omdat ze te klein waren. nou moeten we dus een nieuwe naam hebben.. dus ik vraag jullie hulp!?! aantal voorbeelden. mijn oude groep heette 'geen id' de groep waarmee we samen zijn gegaan heette 'bottom' en dan hebben we nog 'confusius' en 'rumoer' en nog 'het hertogdom' we zaten te brainstormen en konden echt niets verzinnen, 'groep zonder naam' is ook zo afgezaagd. help.? |
De scouts.
|
drama
|
Scheitenineengatbuitenindegrond. :o
Ik heb echt geen idee. Oja; de Mastworp. :cool: |
Geen Bottom
|
De Jonge Woudlopers
|
De bikkeltjes (van Bikkelvrouw?)
Les Noeuds (de knoopjes) de eigenzinnigjes jong, verwend maar vrolijk! Group Cocky *groep eigenwijs* T is moeilijk, idd. :D |
Ehhh... Bottom van het rumoerige hertogdom van Confusius! [/flauw] :bloos: :o
Best lastig idd :( |
Grandioos
Jodocus Kapot Wit voetje Plan B Ja, slaat zeg maar nergens op. |
kun je niet zoiets doen als in de donald duck??
BIKKEL(m)S bijvoorbeeld Bijzonder Inteligente Kinderen Kunnen Enkel Leven met Scouting Sorry, dit slaat idd nergens op:D Plan B vind ik een leuke |
De verdwalers? (als padvinders een ouwe term is...)
Maareh, ik heb nog wel een leuk plaatje van dat vorige topic ;) |
jongu foutlopers
padflikkers (bij ons heet het gewoon explo's en dan van de o een bom gemaakt....) |
De Madeliefjes.
|
Walliegroep
|
De Dravers. :cool:
|
De kromme cactuswatergevers. :cool:
De wegontdekkers. :cool: De dansende ooievaars :cool: |
The Avengers (= 'De Wrekers' in het Nederlands) :D (y) :) :P
|
Waarom niet gewoon 'de koekhappers'? :confused:
|
De Knullige Sulletjes
|
De Knopenleggers. :o
|
en, wat wordt t???
|
Sukkeldrafje
|
Henk.
|
Rambo
|
Hmm,
De Mottige Dassen? |
Citaat:
En de Donald Duck naam natuurlijk. ;) |
Citaat:
Die is het leukst :D |
onze explorer groep heeft helemaal geen naam, wij zijn gewoon explo's...
mja ik zou echt geen naam weten... Plan B is wel leuk, en die donald duck naam B.I.K.K.E.L.S (de puntjes ertussen waren vergeten;)) is ook cool :D |
de roodkapjes :confused:
|
Gebruik de afrit vanaf de provinciale -of snelweg in je naam, bijvoorbeeld: afrit 8
|
De 8th Street Latinas.
|
bikkel jugend :evil:
|
Citaat:
mmmm..*denkt* *denkt nog een keer* The Warriors De Bosindianen GEK (Goed en Knap) SIMBA (Snel,intelligent, maar bovenal Atletisch) :) volgens mij zijn ze wel wat flauw... |
de oekieboekies
|
Mensen, luistert allen naar roos ;)
Ik vind dat B.I.K.K.E.L.S. het moet worden. Wat is het eigenlijk geworden? |
Citaat:
|
Integere chocolade-kok(ken)
|
Neehee. B.I.K.K.E.L.S.
|
:) weet volgende week pas wat het wordt..
maar b.i.k.k.e.l.s. is wel leuk ja.. alleen zijn we geen kinderen ;) en leidt iedreen dat al gauw af van mijn bynaam, terwyl t een naam voor de hele groep is. simba had ook wel wat.. ik laat wel horen wat het is gewordne. geen bottom hadden we ook al in ons hoofd, maar willen iets anders. waarschijnlijk iets donald-dukkigs. ideeën blijven welkom.. |
Citaat:
Kwik, Kwek, Kwak, en nog wat gare mensen |
Elite Hustler Pimps. :cool:
|
hebben jullie ook van die mooie pakjes aan?:D
|
b.i.k.k.e.l.s. :p
|
Citaat:
zo af en toe bij een speciale gelegenheid is een keer.... www.zwervers.com dan zie je dat t er niet uitziet, er staat nu bovenaan: Bottom/geen ID help ons daar iets leuks neer te zetten |
Wat een site... :s Sorry, maar die balk is al echt erg...
|
haha. vind m ook niet geweldig. maar moer wel ff reclame maken toch...
|
oh, bikkels is echt tof! :P
Wij heten gewoon de RSA |
Citaat:
|
M.U.D.
mega-up detected |
chaos
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |