![]() |
En wat trekken jullie vanavond aan!?
Haaaai !!!
Wie van jullie (die vanavond uitgaan) weet al wat ie vanavond aan gaat trekken!? En als je het weet... wat doe je aan dan!? x |
een string met een rits aan de voorkant
|
Citaat:
|
Mmmmmm..... ik heb zo'n beetje het idee dat hier niet veel mensen aanwezig zijn op dit forum, niemand vanavond op stap gaat of dat er gewoon niemand is die weet wat ie vanavond aantrekt?!
|
Citaat:
|
Men heeft hier gewoon geen zin in.
|
En waarom niet dan?!
|
Zucht. :nono:
(first time using the nono!) |
Is het echt zo heel erg dan!? Ik vind het juist wel heel erg leuk om te weten hoe jullie uitgaans-outfit eruit ziet!! Maar ik denk dan inderdaad dat niet iedereen er hier zo over denkt ...
|
waarom heet je 15 en ben je 18?
en ik weet altijd pas op t laatste moment wat ik aandoe, omdat ik de hele zaterdag in mn pyjama zit en ik trek geen andere kleren dan normaal aan als ik uitga. |
Ik ga niet uit vanavond, dus ik trek lekker vroeg m'n pyjama aan en duik dan met een dvd, zak chips en cola m'n bed in :)
|
Een groot Forever Friends shirt en een grijze broek. Boek erbij, muziekje.. (y)
Ik ben te moe om uit te gaan. |
aah daar moet ik ook nog over nadenken ja..
ik denk een rokje want tom komt:p |
Ik weet het nog niet. Maarja. Ehhh. Zo spectaculair is het niet bij mij, dat ik de hele dag outfits ga passen ofzo :D
|
Omdat ik toch wel lief ben:
Ik zit nog te twijfelen of ik uit zal gaan. Zojah: - rechte spijkerbroek met bijzondere wassing - riem van spijkerstof met zilvere sterren - groen met geel mouwloos shirtje van Santa Cruz - blauwe Vans Zoneeh: - roze geitenwollensokken - pantoffels - flanellen geruite pyjama Lief van me hè? :P |
mn zwarte broek, mn gele 'schoenen' met gaten, een knalroze kimono, en een leuk shirtje......ow wacht, ik ga voetbal kijken vanavond.... :rolleyes:
|
haaaaaaaaaaaaaaai!
zwarte coltrui spijkerbroek rode riem nikes O goh dat heb ik nu al aan .. en aangezien ik op ga passen boeit dat toch geen kont Mocht ik daarna nog de stad in gaan> shirtje ipv coltrui (of niet) xxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!! (..) |
k ga goa-en, wat doe k aan?
|
- tap/lak schoentjes, open met lintje
- dikke panty, met ladder :( - petty coat tot mn knieen - fluwelig jurkje tot net boven mn knieen, iets te lange strakke mouwen en een lage, brede, ronde hals - mouwloos truitje met v-hals en knatige afwerking - oma jasje tot halverwege mn bovenbenen met fluwelig kraagje. - mn haar is een bob en een speldje aan 1 zijkant |
Citaat:
|
Citaat:
jawel, maar k wil niet te fluor :o |
Citaat:
|
Ik trek eigenlijk nooit iets anders aan wanneer ik uitga dus nu ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
ikzelf: nog geen idee, maar ik vermoed dat ik wel iets met mijn nieuwe donkerroze kanten jurkje doe. |
haaaaaaai !!! :nono:
Ik weet niet wat ik aantrek vanavond. |
'tzelfde als wat ik nu aanheb
|
Ik doe wel iets anders aan voor vanavond, anders zit ik op een verjaardag met mijn groene werkkleding :D.
- khaki Dockers D5 - t-shirt - blauw overhemd Gant - suède Van Bommels - sokken en boxer |
Citaat:
|
Ik ga naar de bios, dus ik ga ook 'uit':p
Naja, ik ben vandaag naar de stad geweest en kreeg ook nog een broek van mn buurvrouw, dus ik heb allemaal nieuwe kleren aan:p Een soort van spijkerbroek-iets. Wel een vette broek :cool: Een egaal zwart shirt en en een zwart spijkerachtig vest eroverheen. Eronder van die hak schoentjes met ronde (:p) punt. Ook zwart. Haarband in mn haar, klein ooglijntje onder mijn ogen en ik ben klaar om in het donker te gaan zitten (y):p |
Zwarte Hugo Boss broek katoen/linnen
Lichtblauw/Wit gestreept overhemd Gant Donkerblauw/Lichtblauwe sokken van een of ander huismerk Suede schoenen van bommel Wit strak t-shirtje eronder Boxershort van Bjorn Börg (paars/lila) Riem: donkerblauw/wit/lichtblauw gestreept (Airsupply ofzo?) Xtra: Horloge:Gant madison square chronograaf Luchtje: Pure Vetiver van Azzaro |
Ik heb geen zin om iets anders aan te doen dus ik hou lekker mijn alice cooper shirt aan en mijn spijkerbroek. Zie vanavond toch alleen maar bekenden dus moeilijk voor mijn kleren heb ikgeen zin om te doen en doe ik dan ook lekker niet.
|
- wijde spijkerbroek
- zwart shirtje met V-hals - kogelketting - haar in een staart - horloge - 4 armbandjes eigenlijk zie ik er meestal zo uit... :s |
De kleren die ik nu aan heb.
|
Ik ga dus toch uit maar heb iets heel anders aan dan hierboven.
Zwarte grove ribbroek, zwarte longsleeves met pofmouwen en pofhals (ofzo :)), zwarte gympen, zwarte riem, gele sokken, oranje-houtkleurige kralenketting en zilveren horloge en ring. |
Citaat:
|
mijn pyama, ga nergens naar toe.
|
ik sluit me aan bij elfje16, al zit ik al de hele dag in mijn pyama. Echt geen moer uitgevoerd vandaag!(y)
|
:D
mazzelaar. ik loop nog steeds rond in mijn werkkleding (spijkerbroek en warme trui) |
whehe, zeker! Wat voor werk doe je dan?
|
bloemiste :(
|
:D heb ik als bijbaantje gedaan op begraafplaats! :o
|
ik heb zelfs een 2jarige vmbo opleiding daarvoor genomen, echt een afraden, altans ik vind het zelf helemaal niks.
ben nu een jaar bloemiste en begin me er steeds meer aan te irriteren, super irri klanten die niks goed vinden haast. |
da's echt irritant ja...
|
Mn box want ik ga naar bed.
|
:D ga ik ook maar eens doen!
|
[WishfulDreaming-mode] Willen jullie ophouden met chatten? Dank u! (y) [/WishfulDreaming-mode]
Jeeeeej! Ik hou van macht! :evil: |
dan gaan we juist door! :D
|
zonder op te houden!!
of worden we irritant? |
Gisteren was dat dan.
- Bordeauxrood vest Hugo Boss. - Blauw shirt Evisu. - Lichtblauwe broek RL. - Beige Prada's. Feestje (y). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |