![]() |
dikke nek, en heel moe
kheb vanaf 5 dagen terug ofzo een hele dikke nek, en t word met de dag erger, die lymfeklieren en dat eromheen enzo... tis zo dak verkouden ben.. maar t is echt heel dik... kben de laatste tijd ook supermoe, terwijlk wel heel veel slaap.. :S
nu moek naar dokter van mun ouders, omdat hun t te erg vinden worden :S maar kwil niet naar dokter, ik dacht zelf dat t door me verkoudheid kwam (normaal krijg nooit dikke nek van verkoudheid) maarja... mun ouders denken van niet wie weet wat dit kan zijn, en of t snel weer over gaat...? |
Pfeiffer?
|
Dikke keel, bedoel je?
Pfeiffer staat erom bekend dat het begint met een keelonsteking (of iets dergelijks).. en vermoeidheid natuurlijk ook.. Ga nou maar gewoon naar de dokter.. want t klinkt niet goed! |
neej, kdenk niet dak pfeiffer heb, zou niet weten hoe t kan,
en damn dan moet ik bloed laten prikken :eek: dat wil ik niet, en vitamine tekort kan t ook niet zijn, eet elke dag veel groente en fruit dus... maar ik laat me echt niet prikken, ik ben als de dood voor die dingen:( |
Uh.. Pfeifer hoeft niet per sé van zoenen te komen.. En als je bloed moet prikken en je dat echt niet wilt kan je altijd nog zeggen dat je dat niet wilt? Gewoon ff vragen wat de dokter er van denkt kan geen kwaad toch?
|
klinkt idd als pfeiffer.
Maar 1 troost, bloedprikken valt echt heel erg mee. als je jezelf met een spelt prikt doet het nog meer pijn. je moet gewoon een beetje stil zitten, niet bewegen, an als je er toch al niet zo goed tegen kan niet kijken. t gaat heel snel, ze doen het met van die vacuum buisjes, die zichzelf volzuigen. |
nou kben dus bij de dokter geweest net..
hij dacht dat t pfeiffer was.. of t is een bacterie, dus kheb nu peniciline als dat niet helpt, dan is t dus pfeiffer.. maar hij zei dat dat maar 2 tot 3 weken zou duren voordat t over is.. :) gelukkig... maar er zijn ook mensen die t heel lang hebben.. maar hij zei als je beetje gezond leeft, kan t zo over gaan, dus... :) |
Citaat:
|
Ja dat heb ik ook, ontzettend zere nek en dik en heel erg keelpijn...maar ook dat je je benen enzo heel zwaar voelt... deze symptonen had ik eind februari ook, en dat is gewoon overgegaan...hopen dus dat dat nu weer zo is :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |