![]() |
Radiohead - Karma Police
wat voor muziek maakt radiohead verder ??
ik ken nml alleen dit nmr, maar ik heb zo'n gevoel dat als ik meer ga downloaden ik van die achterlijke schreeuw muziek met rammende gitaren te pakken krijg dus eerst ff checken hiero ;-X |
Ze hebben wel wat ruigere nummers, maar over het algemeen is het prachtige muziek!!!
Omdat je Karma Police mooi vind, hier wat vergelijkbare (dus wat rustige) nummers: -Climbing Up The Walls -Talk Show Host -Exit Music (For A Film) -Sail To The Moon -Pyramid Song -How To Disappear (and Never Be Found) -Street Spirit en zo zijn er nog meer... als je deze allemaal wel mooi vindt, raad ik je toch aan meer te downloaden! |
download maar gewoon;
everything in it's right place & idioteque <333! |
gewoon downloaden, supermooi!
|
en paranoid android (y)
|
als je het wil opbouwen zou je bijvoorbeeld 'creep' kunnen downloaden?
|
gewoon je download programma starten, radiohead intypen en vervolgens alles downloaden
|
Citaat:
doe maar street spirit 2+2=5 paranoid android dat zijn goede 'starters' die lekker in het gehoor liggen. |
true love waits, die moet je ook downloaden, vind ik.
en verder alles wat hier al gezegd is. |
Citaat:
|
Radiohead - Dollars & Cents
Radiohead - Electioneering Radiohead - like spinning plates Radiohead - Black Star radiohead - the bends (acoustic).mp3 Radiohead - Hear Me (Rare Kid A side B song).mp3 radiohead - blowout.mp3 ik heb nu die en ik vind ze allemaal wel goed :D ik ga maar eens een cd kopen van ze binnekort |
en toen ze nog gewone liedjes maakten:
-fake plastic trees -high & dry -just -black star -creep -stop whispering -thinking about you -anyone can play guitar |
Ja en dan te zeggen dat dat, voor mij althans, zeker nog niet de beste nummers zijn van rh, buiten 'the bends' dan.
Beste nummer is en blijft 'the tourist' :D Maar het is in perioden. Enige constante is dat ok computer de beste blijft, ook al is het een huizenhoog cliché, die cd staat er gewoon. |
Citaat:
|
radiohead - subterranean homesick alien <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja geen studioversie dus, maar ik denk toch dat ie dan minder goed is dan live |
Gave videoclip! (y)
|
Creep vind ik echt zooo mooi......al kreeg ik er in het begin echt zo'n "er-is-iemand-dood" gevoel bij.
|
Citaat:
|
Er staat nergens My Iron Lung :mad:
En het nieuwe album is heel goed: Go To Sleep, I Will, en A Wolf At The Door vind ik de beste nummers. |
Myxomatosis vind ik denk ik het leukste nummer van de nieuwe CD
|
Citaat:
- Exit Music - Street Spirit - Creep (de klassieker) - Idiotheque - Pyramid Song - No Surprises - Fake Plastic Trees |
Citaat:
|
pff ga m eerst maar luisteren
ik heb die cd maar vind hem niet bijzonder dan kan je beter een interessante bootleg kopen |
Citaat:
|
idioteque en dan vooral de live versie vind ik erg goed
|
Ik vind radiohead op zich een vrij bijzondere band: ze conformeren zich nooit aan verwachtingen van het publiek.
Ik vind The Bends en Kid A erg goed, maar vooral OK Computer, een meesterwerk als je het mij vraagt. Wat een melodie. (Airbag, Paranoid Android, Exit music for a film, Karma Police etc.) |
koop The Bends.
daarna: koop Ok Computer daarna: koop Kid A daarna: koop Amnesiac daarna: koop Hail To The Thief zorg er tussendoor voor dat je ook Pablo Honey koopt en af en toe de cd'tjes luistert en je bent een lid van de Radiohead-familie. |
Citaat:
|
Ik vraag me echt af of ik de enige ben die t niet aan kan horen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, Radiohead is geniaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Download gewoon alles (y)
|
is dat niet die getekende videoclip???
super vette clip coolste nummer dat ik van radiohead ken |
Let Down, There There en Airbag, ook erg mooi (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(niet dat ik t geen goed nummer vind maar als ik van radiohead 1 nummer een klassieker zou moeten noemen zou ik eerder gaan voor paranoid android bijvoorbeeld, of street spirit) boeiend verder :o |
Creep geen klassieker noemen is vrij, zeg maar, totaal onjuist.
De wereld stond op zijn kop toen die single werd uitgebracht. Paranoid Android en Street spirit zijn de twee achterkomers, die kun je betwistbaar klassieker noemen, maar toch niet zozeer als Creep. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Creep beter is. |
tis maar welke definitie je aan klassieker geeft he
als je t hebt over wereldhits kan je wannabe van de spice girls ook een klassieker noemen |
Een klassiekers is volgens mij denk ik een wereldhit die altijd zal herinnerd worden en waar nu nog altijd lyrisch wordt over gedaan. En waar in de tijd een hele mythe rond ontstond.
Dat heb je niet met de Spice Girls. Toen Creep uitkwam gingen studenten - bij wijze van spreken - hand in hand op straat om op de tonen van Creep hun zelfbeklag te uiten. Tis een kwestie van nuances. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |