![]() |
meneer Bell
ik moet een interview maken met meneer bell omdat ie al dood is moet je ook zelf antwoorden verzinnen die hij dan waarschijnlijk zou zeggen. ik heb al 3 a4tjes vol maar het moet nog langer....
wat zouden jullie willen vragen aan meneer Alexander Bell? |
Hoe hij op het idee is gekomen om de telefoon uit te vinden. :)
|
Had u ooit kunnen denken dat de telefoon zo een praktische en populaire uitvinding zou worden? :o
|
Waarom begon u te experienteren met het verzenden van gesproken taal? :)
|
dankuwel...
|
Citaat:
|
Hoe het nou precies zat tussen hem en die Gray.
|
Hoe is het nou met Pietje? :rolleyes: :D
|
Of hij van telefoonsex houdt.
|
waarom hij toen niet op het idee gekomen is mobieltjes op de markt te brengen
|
Of hij nooit gebest is met z'n naam.
|
Citaat:
|
Hoe hij op het briljante idee kwam het beoefenen van zijn uitvinding 'bellen' te noemen
|
Citaat:
|
dankuwel
haha sommige zijn wel grappig (y) thnkx ciao |
Citaat:
|
Kijk naar vroegere interviews zou ik zeggen :o misschien vind je daar een aantal interessante vragen en antwoorden die je in je eigen woorden zou kunnen schrijven (NIET LETTERLIJK OVERNEMEN NATUURLIJK!!! :p :nono: ;) ), informatie kun je uiteraard vinden op google.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij is al sinds 1922 dood en er is echt niet veel te vinden. overal vertellen ze het zelfde |
Citaat:
Gray had óók een telefoon, maar is nu niet bekend, omdat hij een paar uur te laat bij het patentbureau aankwam. Ik weet ook niet precies de naad van de kous te vinden, maar 't was zoiets in ieder geval. |
Of hij z'n achternaam wel mooi vond.
|
Citaat:
Offie weleens een hijger aan de lijn heeft gehad;) |
Je bent een meisje van 15, dus ga nou maar niet beweren dat jij al iets over telefoonseks in het interview op hebt genomen. Ik denk dat je best succces zal hebben met zo'n vraag, zeker als de leerkracht die je deze opdracht heeft gegeven mannelijk is. (y)
|
Watie van die nieuwe polyfone (ofzow) ringtones vind..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |