![]() |
het grote HOE BRAK BEN JE VAN GISTERAVOND!!!!!!!!!!!!
KEP 3/4 FLES GOLdSTRIKE OP EN NOG WAT DINGEN gister....
*nadorst hebben!* maar geen kater |
ik heb geen eens een kater
woei heb beetje te veel lopen zuipen...maar I am lucky |
niet... gheh, alleen 'n beetje jammer dat ik zo vroeg 'r uit moest.
|
Uh, voel me best fris eigenlijk. Terwijl ik goed van de kaart was. Alleen maar relaxt dat ik met vrij fris voel :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou nee hoor, :nono: :nono: |
zou ik ook niet zijn als ik zo me brak voelde als jij :p ;)
|
ongeloevelijk brak.
gister chill feest gehad. 25 gram hasj 10 gram wiet gerookt. nog wat gezopen. was relaxt:) |
35 gram in totaal??????
Hoop voor jou dat je dat niet alleen hebt gedaan, anders lig nu ergens waar je waarschijnlijk niet hoort :cool: |
Citaat:
|
pffff wastedness viert weer hoog tij
wazig topic trouwens :p |
Ik was gister toch aardig jotje, maar van een kater was geen sprake vanochtend. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tenzij ,met een hele groep mensen . (want ut was een feest). Dan zou het wel kunnen
|
We hadden toen zelfs 1 joint van 12 gram in elkaar geknuteseld :D
|
Leve de rolvloei?
|
Nee dat was te smal. Gewoon een heel pakje vloei aan elkaar plakken :D:D
|
ghehe :D
|
Een joint van 12 gram in rolvloei wordt volgens mij echt een belachelijk lange joint :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd leuk. 2 mensen die een kater hebben. Ze zijn chagerijnig. ze hebben wat hoofdpijn, komen elkaar tegen op een forum en schelden maar :cool:
|
tssss (n)
|
Citaat:
|
valt allemaal wel mee :) het enige waar ik echt last van heb is slaap,de hamster bleef maar bezig met rondrennen in zijn rad en die kat ging maar steeds ertussen liggen! i hate those fucking animals.. gelukkig heb ik thuis wel gewoon rust
|
alleen mietjes zijn brak van gisteravond :evil:
|
niet brak, het is alleen een dikke chaos in mijn hoofd nu....al 2 dagen
(y) |
nou "brak", eerder ontzettend moe.
|
standaard op zondag...
|
Citaat:
|
Ontzettend naar de kanker van de speed. ROnd een uur of 1 5 behoorlijke sleutelpuntjes gehad en heb de hele nacht niet geslapen. Is mij ook iets te ruig:S Uber goeie snats
|
niet. Na een twee-daags feest te hebben gehad, niet brak. Ik heb wel een afterstoner-gevoel, maar oke. Het was goed. :o
|
brak, een lichte kater, mn mond kapot en 2 stukjes tand ontbreken nu...gister op: 2 smirnoff black, 4 vodka-redbull, 4 hoegaarden (ben van 1 drankje normaal al flink aangeschoten :s )
en er is iemand tegen me aangeknald toen ik net een slok van mn laatste hoegaarden nam (denk aan dikke glazen), die vervolgens barstte in mn mond :mad: :( |
Citaat:
|
Citaat:
Wat je voor het eten het beste kunt doen is wat druiven eten, druiven nemen het effect van speed af en flikker je zo in slaap. |
toch vreemd dat als mensen veel gezopen hebben, dat ze dan nog precies weten hoeveel ze gedronken hebben
|
soms zie je dat de dag achteraf....woooow is die fles leeg? huh vaag ken ik me niet herinnere...of je heb redelijk nuchtere vrienden die konden vertellen dat je de hele avond aan die fles liep te lurken...
|
Citaat:
|
Dit hele forum is bezaaid met echt de meest nutteloze topics ooit :nono:
|
Citaat:
muziek is de laatste tijd nou ook niet je van het |
kwas gaar van al het knippen. Kon het zelf niet meer opbrengen om naar schijnning te gaan zaterdagavond. Maar zondagoggent dus wel lekker fris me bed uit :D
|
Citaat:
|
gezeik over niet kunnen eten ook altijd. Gewoon vreten!!!!
|
juist ook al heb je helemala geen honger je moet jezelf dwingen om wat te eten na harddrugs
|
nou na drank dusnu> zou u egt ie lukke fuckingkoste maja salaapsij enzouuuuw :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb meestal wel honger na harddrugs maar alles is zo verschrikkelijk goor
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |