![]() |
Good Charlotte
zaterdag 13 december in 013 :)
Wie gaat er? En wie weet er wie de support acts zijn? :o |
Heel heel mss..
Ken iemand die altijd naar GC gaat en dan zal ie me vast wel mee vragen :p.. |
Alwéér?! Toen BSF er was waren ze er ook al.
O maar dan moet BSF ook maar weer komen, ja. |
phff, ze denken zeker dat ze honderden fans hier hebben, ze waren er idd ook op de avond van BSF (29 juli)
maar goed, nee, ik ga niet |
ja ik ga ook en voorprogamma wordt ( hopelijk ) waarschijnlijk MEST!!!!! love then
|
hey. er zijn posts weggehaald :confused:
@sita15 hoe weet je dat MEST in het voorprogramma staat? Ik heb nl van iemand gehoord dat er een andere voorband komt. (dat is ook nog niet helemaal zeker) |
ja kweenie beetjuh raar, maar als je naar de site van gc gaat zie je dat ze nu met mest en nog een andere band aan het touren zijn en later weer met andere en daarna weer met mest dus waarschijnlijk komen hun!!
|
Citaat:
Al denk ik ook dat de voorband die ik gehoord heb weinig kans heeft want die tourt nog tot 6 december in Amerika. :( Sugarcult. :o (y) |
mest is gaar, GC wel ok, zoals QKW het al zo mooi zei eer dat zijn post werd verwijderd: als ik nix te doen heb en ik ben in de buurt, ga ik misshcien wel...
|
Nuh, ik vind GC een beetje de backstreet boys van de punk, en dat is niet voor mij weggelegd :(
|
ik ga misschien... ik hoorde dat ze in amerika met goldfinger hadden getoerd ofzo... als goldfinger komt ga ik wel :p.
|
4 vriendinnen van me gaan erheen. sugarcult zit in t voorprogramma. en hun zijn er fan van (GC). ik was er fan van. nu vind ik ze nep. hun gaan erheen. uit hun dak gaan. *jeej*.
|
Hun kunnen er geen fans van zijn, dat is fout Nederlands.
En ik ga dr misschien wel heen, als n vriend van me kaartjes kan regelen. |
ik ga niet heen, ik was al naar hun concert in paradiso een tijdje terug, wel ok, maar niet echt een band om live te zien....
en volgens mij is het vpg sugarcult.. zoiets dacht ik ook ergens te hebben gelezen |
Ik vind dat ze maar 2 goede nummers hebben, niet de moeite waard dus (y)
|
Ok, kan geen antwoord op de vragen geven, maar hoop voor je dat ze net zo goed waren als op Werchter.
Ik vond ze super (en nep of niet en whatever blablabla ik vond ze leuk en ik heb mij geamuseerd en de rest kan de boom in :D). |
Ze moeten niet zo proberen 'punk' te zijn.
Ik vind het een van de meest waardeloze mtv-bandjes van de laatste jaren. volkomen, onoriginele, ongeinspirrerde kutmuziek. |
ze zijn wel oke (y)
|
Citaat:
overigens vind ik Good Charlotte kut, omdat ze in het Engels zingen (tegenwoordig moet je argumenten hebben om een band kut te vinden) |
grappig om eerst de post van 86 te lezen en dan die van blink182
|
Noppus
|
:r
|
Ze hebben wel erg goed naar Rancid gekeken, gekeken dan he. Niet geluisterd in ieder geval :D .
Ik ga dus niet. |
Ik vind het wel grappig, alleen zou ik er nooit naartoe gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt gelijk :o voorprogramma is nu zeker weten MEST |
News Update: Mest is currently on tour with Good Charlotte...Look foward to more dates to be announced soon including dates in Europe!!!
dit staat op hun site dus het wordt mest en goldfinger :) |
Citaat:
|
ik niet
|
Citaat:
:o |
mmm
good charlotte = (n) mest = (y) :cool: maar om voor een voorprogramma helemaal naar tilburg te gaan... :s |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het wel de moeite waard!! en zeker omdat mest eigenlijk nooit in nederland komt wil ik dit niet missen! |
Citaat:
2 kutbands in een klap. Een eendagsvlieg zou er haast depressief van worden. Een eenhoorn zou zijn hoorn verliezen en een kangoeroe stopt ananas in zijn buidel. |
Citaat:
|
Citaat:
jezus ik ga toch ook!! ik vind t echt zo lomp dat iedereen altijd alles afkraakt hier!!! als je good charlotte / mest bagger vind doe ons een plezier en neem dan niet eens de moeite om te reageren op zoon topic!! |
jezus ik ga toch ook niet zo reageren!!
ik vind t echt zo lomp dat iedereen altijd friso's diepzinnige poezie afkraakt!! als je dat bagger vind doe ons een plezier en neem dan niet eens de moeite om te reageren op zoon post!! OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!111 |
oh christ, geweldig dit:D
|
waar gaat dit over zeg sjonge jonge, oke mest komt en daar ga ik het meest voor ik weer blij en de rest niet boeiend
|
kut band man!
|
een aantal vriendinnen van me gaan erheen.
mij kan t niet echt boeien. eigenlijk. |
Citaat:
dan is het weer te commercieel, of weet ik veel wat.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga niet want het is ver weg en ik heb ze al gezien
zo nu kijken of deze post wel blijft staan... |
GC zijn Oasis fans, maar ik vind ze nou niet echt tof ofzo.
|
Good Charlotte is gewoon uitverkocht :o
En de support act Mest die zou komen is gecancelled, omdat ze liever een concert doen in Engeland op dezelfde dag. Geen idee welke support act er nu komt, kben heel benieuwd! |
btje mindere muziek :s..
|
alle zichzelf profilerende kids moeten hier natuurlijk even posten dat ze het kut vinden...typical
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |