![]() |
verdonkermaand
auto als in didact
zeven zaligheden bestraft weelderigheid belichaamd want ik voel je nu en straks je contouren maken me duizelig verre van huiverig eerder duivels kruiperig beminnen we elkander schrander als in broodnodig brood en spelen als in overbodig tenzij spelen slechts een metafoor betreft 'beslecht' eet ik van jouw vrucht geenszins een klucht in deze wereld van illusie verdonkermaan ik de confusie omtrent de passie die nimmer bedaard mag worden |
Het loopt erg lekker, en vooral je derde strofe vind ik goed. Ik denk niet dat ik het allemaal even goed begrijp, maar toch spreekt het me aan. Je rijm is ook erg sterk. Een van de betere die ik van jou hier heb gelezen (y) .
|
Wauw wat een goed gedicht. Ik vind je schrijftstijl echt heel erg goed, je schrijft echt goede gedichten. Dit is inderdaad een van je betere! Ik vind het leuk dat je graag expirimenteert en probeert met taal; het op een vernieuwende manier te bregen. Hier is dat ook goed gelukt vind ik; de invalshoek is heel (y). Mooi en krachtig verwoord, maar een vraag: is het niet 'verdonkeremaand'? Ik weet het niet zeker hoor, het kan best zijn dat ik dat altijd verkeerd dacht ;).
|
Citaat:
doe jij dat? thanx |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |