![]() |
Heb je soms ook weleens de verschrikkelijke behoefte...
..om te spammen, offtopic te gaan, of om undercover te gaan?
En zoja, wat doe je dan? |
:o
|
ja, dat heb ik, en aangezien ik die drang niet kan weerstaan ga ik spammen en undercover :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spammen: soms
offtopic: als ik er zin in heb undercover: nooit. :) |
:confused:
|
Spammen en offtopic doe ik over het algemeen op onzin erg veel, van undercover gaan zie ik de humor niet echt.. :o
|
spammen: dan ga ik gewoon naar onzin
offtopic: vrijwel nooit, alleen als een persoon er aanleiding toe geeft. undercover: dan ik kies een van mijn andere nicks uit :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey jij bent geen FB meer. JOh.
|
soms wel en dan doe ik het ook gewoon.
|
neuh
|
Wel eens om mensen die ik niet mag af te katten, maarja, voorbeeldfunctie he :p
|
Citaat:
dan doe ik dat meestal wel gewoon :o |
Nee, ik ben een braaf meisje :p
|
Ach, heb ik wel eens gehad, tis leuk dat mensen op undercovers altijd zo happen :evil:
|
Citaat:
(ik heb wel nog niet echt de behoefte gevoeld om undercover te gaan :o ) |
Ontopic blijven is voor mij af en toe best lastig, vooral in F&T. Voor spam ga ik naar Onzin..
|
Offtopic gaan... :o Iedereen maakt zo zijn fouten, ook ik. ;)
|
Ooooh Kim, ben je stout geweest ;)
Nee eigenlijk niet, saai he... |
Ja, spammen doe ik soms. maar dat heb ik wel een tijdje erg veel gedaan. Offtopic posten doe ik maar heel af en toe. Undercover gaan, daar doe ik nooit aan. :)
:o |
Undercover gaan is voor mietjes, draag je nick als een echte vent/meid en onderga dan ook je straf.
|
Ik ga nogal eens offtopic, maar dat ligt in mijn aard. Undercover gaan doe ik eigenlijk ook niet, want ik heb op dit forum maar een nick en dat is deze. Spammen kan je doen op onzin, maar daar kom ik nooit. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahah ik heb wel eens de behoefte om mensen eens flink de waarheid te zeggen! :evil:
|
Citaat:
|
Offtopic: Jaaaaa. Maar ik leef me uit op een *hoest* ander forum. Meeeestal hou ik me in.
Spammen: Niet op mijn eigen subfora :cool: Undercover: Nee, eigenlijk nooit. |
Ach, dat valt wel mee. :)
|
Nee joh, ik ben een lieverdje. :o
|
Oh, heerlijk. Ik krijg meteen allemaal ideeën om te gaan doen... :D
|
Ja, tuurlijk :evil:
Offtopic gaan doe ik wel.... :o Dat andere zou ik wel willen (spammen buiten onzin) en een andere nick is soms wel nuttig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
spammen als ik zin heb, oftopic als ik dat wil en undercover nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat doe ik allemaal nooit.
|
Spammen deed ik wel eens, nu niet meer.
Offtopic: alleen als het binnen de perken blijft Undercover: ik heb nog een Edgar Davids account :) |
Spammen doe ik regelmatig
Offtopic ookwel maar hmm ja. Eigenlijk ga ik gewoon naar onzin toe dan, ipv serieuze topics ermee te vervuilen undercover: lukt me niet. Ooit een poging tot gedaan maar ze visten mijn schrijfwijze er meteen uit. |
Spammen of acties om geband te worden niet. Wel ga ik vaak met een reply offtopic. Gewoon dan schrijf ik een reply en dan valt me opeens iets leuks van mijn eigen ervaringen in, dat vertel ik dan altijd erbij :D en dan aant einde van de reply: "OK, ik dwaal af, ff ontopic blijven!" :D Jah... want stel er reageert iemand op dat verhaal dan gaat die dus ook offtopic :D :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yep
|
Ja, ik heb die behoeftes en vervul die behoeftes ook met uitzondering van het undercover gaan want dat vind ik een beetje zielig en kinderachtig.
|
Mja, soms.
Wat ik eraan doe: eh :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |