![]() |
Boeren/kakkers...
Hallo allemaal...
Jullie kennen vast wel de typische betitelingen van het uitgaansleven. De een wordt boer genoemd, de ander kakker, en weer een ander die hangt er maar wat tussen..." Waar hoor jij bij en waarom? Wat vindt je van die groepen? |
Geen van beide.
En dit topic blijft niet lang open... |
Lol :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jezuss wat een gaar topic zeg :p
|
Oke...naar onzin dan?
|
Citaat:
|
Kakker past het beste bij mij ;)
Hoewel ik mij uiteraard ook als de bourgondische boer kan voordoen, daar ik in Zaltbommel woon. |
Ergens er tussenin
|
Ik zit er tussenin, maar ik voel me wel meer aangetrokken tot het kakkerdom dan tot het boerendom, dus in de toekomst word ik vast wel een echte kakker. :) :P
|
Tussenin
|
Lifestyle !
|
Citaat:
Onzin |
ik stem nergens op want ik hoor bij alletwee :cool:
|
wat is dit nou weer...3 keuzes...damn.....geen van 3en! (n)
|
ff gevraagd aan een vriend, en die vond me kakker :s
|
De meesten vinden mij ook kakker. Maar eigenlijk benk gewoon, ik hoor niet echt ergens bij :)
|
ik heb op kakkers gedrukt :evil:
|
Nou dan maar tussen in hoor...
Leuk dat we maar twee groepen mensen in nederland hebben... |
:S
Ik hockey, draag op dit moment een polo, ben gisteren naar de Bachant geweest, zit op een apart gym.... Ok, qua uiterlijk ben ik een kakker, qua instellingn niet. (Zuip me niet klem, ben absoluut geen braller en ik ga NIET bij het corps, al was het de laatste studentenvereniging...) |
Citaat:
Ha leve de Jungle Book ava's :cool: |
wat een ongelofelijk nietszeggend sneu topic.
:| |
Tussenin.
Ik geef absoluut niet om nette kleding en etiquette, maar mensen moeten toch wel een beetje manieren hebben willen ze me niet mateloos irriteren. Ik heb van beide extremen eenredelijke afschuw. |
Ik heb, om eerlijk te zijn, een ontiegelijke hekel aan die boeren, effe voorbeeld:
Bij voetbalwedstrijd versta je niks wat de tegenstander zegt, allemaal dialect.. slaat totaal nergens op... Zelfs de grensrechter van de tegenstander zegt alleen maar: "Noar Veuren!" Pfft, moet je bij mij niet doen.. tering, daar word ik echt chagerijnig van. Kakkers, naja, daar ga ik niet mee om, reden: ken d'r geen één echte :p |
Ik ben een echte kakker. :)
|
Joepie.
|
Ik sta er 'boven', niet 'tussenin'.
Wat een kuttopic zeg |
Pf, je zal maar in zuidoost Brabant wonen en net van je zuurverdiende zakcentjes (tomaten plukken ofzo) een kekke sweater van Polo Ralph Lauren gekocht hebben. Dan voel je je met zo'n poll toch flink voor het blok gezet...
|
Citaat:
|
Citaat:
*kuch* tussenin :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ga eens naar een doktor ofzo, die kuch begint te vervelen. |
Citaat:
|
Citaat:
:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen van beiden.
|
Als je nu zo blij bent dat je nu als lid een poll kan maken, kies dan tenminste een nuttige
|
Wat vestaan jullie onder boeren? Die mensen daar in het noorden (achterhoek/twente enzo) gedragen zich allemaal een beetje vaag. En wat is een kakker, hier in het gooi heb je echt een heleboel kakkers (Vooral in laren)
|
Rasechte boer. (y)
|
en als je nou een boerende kakker of een kakkende boer bent?>
:o Loos topic btw |
'k heb voor boer gestemd, en 'k ben d'r trots op
|
Citaat:
Pelle zegt: ja dat ze ver wooont en dat ze lellijk is want dat mens is natuurlijk ook zo kansloos als wat Pelle zegt: anders ga je niet op internet zoeken Pelle zegt: 1 x in de week denk ik Pelle zegt: maja een ding is wel dat hij sex heeft en ik niet Pelle zegt: maja belangrijk -------------- Pelle zegt: maar het was zeker lache bij het voetbal er werden ook fakkels aangestoken en die kut veenders werden met 4-0 afgemaakt --------------- Pelle zegt: wat is ipod? Pelle zegt: o een mp3 speler van appel dus Pelle zegt: maar ik ga Pelle zegt: laters |
Citaat:
|
Tussenin dan maar he...
*kuch* loze polls kunnen er heel goed voor zorgen dat de functie weer wordt verwijderd... |
Kakker, als je mn stem hoorrrrrrrt ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |