![]() |
grammetjes
Hoeveel gram wiet doe je in een Joint......?
|
zo'n 5 denk ik
:rolleyes: |
kuch kuch :eek: 5 gram..ff tellen 1 2 3 4 5: das best veel
|
Citaat:
Nee man dat gaat al in een sjekkie :cool: |
dat ligt eraan of ik hem alleen ga roken of niet
alleen mwa 0.3 ofzo met anderen varierend tot 0.5 tot 1 gram |
1/2 tot 2 gram. ligt aan het aantal personen en het aantal vloeitjes
|
Citaat:
|
Draai er drie uit 1 gram.
|
mwah... halve gram a 1 gram of zo.. we blowen altijd met zen vieren dus of we moeten er veel wiet in gooien en of 2 draaien ----> onnutige informatie maar goed... ben nu stoned dus ik mag/kan alleen maar rare dingen zeggen :)
-DaFrostyOne |
:confused: ik weeg het niet voor ik het in de joint gooi
|
Citaat:
Ik zal wel paar zakjes uitrekenen voor je... kun je het uitprinten en elke als je gaat blowen, kun je kijken hoeveel wiet je erin doet :) 5 euro: 1,3 gram 10 euro: 3 gram 12,50 euro: 3,4 gram 15 euro: 3,8 gram 20 euro: 5 gram 40 euro: 10 gram |
getallen die jij opnoemt gaan vaak niet op
als ik voor 5 euro 1,3 gram krijg dan gooi ik meer in een joint dan wanneer ik voor 5 euro 0,8 krijg.... ect |
smart thinking, Sherlock!
|
Citaat:
|
Ben niet zo'n ervaren blower (doe het pas sinds deze zomervakantie en ben tijdelijk gestopt vanwege school), dus ik koop ze meestal voorgedraaid. Heb er 's 3 gedraaid voor (B)lowlands, en toen kreeg ik 1 gram in 1 joint (zat nie zo veel shag bij:)) de andere gram heb ik verdeeld over 2 joints...
|
Citaat:
ik weet niet of je het weet maar 3/4 gram zit al bomvol en heb je al een dikke stick. |
wazig :confused: :D
|
ik betaal 7 voor een gram.
Ligt eraan wat ik ermee doe, meestal spreid ik dat over verschillende jointjes zodat ik gemakkelijk en langzaam stoned kan worden. Kan ik ook stoppen als ik t genoeg vind of doorgaan. Meestal vrij weinig dus. Maar ik weeg t echt niet... |
ligt eraan met hoeveel mensen ik ben. als ik alleen ga blowen draai ik een lichte. maar als ik ergens bent en iedereen draait zn eigen joint doe ik hem wel sterker. en als ik gewoon degene ben die aan de beurt is om te draaien ook natuurlijk.
damn, ik mag weer "gewoon" blowen :D |
halve tot hele gram
|
hoeveel ik erin gooi? Lig aan of de wiet van mij is of niet :p ;)
|
wat een kuttopic :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
0.5 gram to 1.0 gram :D
|
Citaat:
ja dankje, $)#&#@!)($*&!@$# :evil: THC-THX |
Citaat:
:confused: |
ik draai 3 joints uit 1gram als ik in me eentje rook.
|
Citaat:
|
ik ook niet maare hij wilt gewoon duidelijk maken dat 1 gram er wel ingaat maar dan mot je wel goed kunnen draaien een extra lange vloei hebbe
|
Hoever van de wereld wilt gij geraken :confused:
|
te verrrrrr ttipm trip pfoooeee wat een lolllll :D
|
slotje ofzo ?
|
Citaat:
tja gwoon, thc bedankt, ik bedank thc en jullie tegelijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
vind je? of ben je sarcastisch bezig :p |
iets minder blowen jochie, zal je goed doen denk ik :D
|
echt zonde, joints
tabak gaat het effect van de wiet deels tegen je hebt ook (misschien daardoor) veel meer wiet nodig puur roken is echt zoveel beter, ik kan echt zeker 10x doen met 2 gram |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |