![]() |
Naked <gedicht>
Naked
Naked in your arms Your warm skin against mine Your hands warming up my body Your lips making me feel so fine Looking deep into your eyes They perfectly reflect the love you feel They tell me it's all ok All my wounds are about to heal It almost feel if we are one The way your arms fit around me The way my head rests on your shoulder That's were I can be free Free from worries, free from fear That's what you can do with me That's why I love you so You are the place my heart wants to be |
gewoon mooi! :)
|
Citaat:
Maar het is idd een mooi gedicht... niet echt...bijzonder..maar lief :) |
heel mooi!
|
WOW!! Heel erg mooi...
<applaus> |
D.i.j.M.
En leer tags gebruiken, allemaal... |
"if" betekent nog altijd iets als "indien".
Als je zo weinig kennis van een taal hebt dat je niet eens normaal een zin kunt construeren (in dit geval if ipv like gebruikt) kan je denk ik maar beter je tijd besteden aan het kijken van tmf ofzo :D |
Citaat:
Een opbouwende reactie is nuttig voor de topicstarter. |
Een waarde-oordeel ook.
|
lief!!! :) (y)
|
haha indd best wle mooi
alleen matig engels;) maar mensuh komop!!! Kan t0g..!! :nono: |
lief. nu moet ik huilen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet zeggen wat je denkt en doen wat je zegt... Niet iedereen is een 15-jarig meisje met een affrontofobie ;) Maar serieus, je hoeft niet alles zo negatief mogelijk op te vatten, je moet ook kritiek kunnen accepteren als die niet in het SMeTVNL* gesteld is.
*SuperMega-en-TeringVriendelijkNederLands |
Nee sorry. Het komt op mij over als vals-sentiment.
Maar dat heb ik vaker bij gedichten in het engels, geschreven door een nederlander. Nee ik voel hier helemaal niks bij, maar das persoonlijk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |