![]() |
Jou nummer
Jou nummer
De muziek draait Tolt in mijn hoofd Met het gevoel Dat zich niet Laat verdrijven. Mijn hoofd in de wind Schud heen en weer Het wil niet ophouden Ik kan niet vergeten Het nummer Ik krijg je niet Uit mijn hoofd Het ene nummer Waarop jij Mij een kus gaf Het is niet de bestrijden Niet te beschrijven Het ene nummer Waarop jij stierf Ik krijg het niet weg Mijn hoofd is stil Tolt niet meer Staat stil Het nummer is weg Vergeten Maar jou vergeten Kan ik niet De muziek draait Het nummer waarop jij stierf In mijn hoofd Voorgoed Net als jij In mijn hoofd. tis misschien een beetje vaag maar, het is geschreven voor een vriend van me... kan het ermee door? |
Prachtig...
Misschien vaag, maar het is ook een heel persoonlijk gedicht.. De woordherhaling werkt goed... en het is gewoon een prachtig gedicht... simpel, maar het treft doel. |
Bedoel je niet jouw nummer? :o
|
Kan er zeker mee door...mooi geschreven :)
|
Ik vind het een gevoelig gedicht, het is mooi om te lezen, maar ik vind de verwoording soms wat minder (iets te duidelijk; het roept wel een mooie sfeer op maar ik vind het een beetje rommelig geschreven) en het ritme vind ik ook niet zo sterk... Maar buiten deze kritiek: gevoelig en erg aangrijpend!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36. |