![]() |
audio bullies vs the streets
beiden koele bands.
welke is beter, heeft mooiere repertoire? |
The Streets heeft mijn persoonlijke voorkeur
|
Audio Bullys heeft mijn persoonlijke voorkeur. The Streets vind ik sneller saai worden naarmate ik er meer naar luister.
|
Ik ken van beide maar een paar nummers. Audio Bullys hadden speciale bussen ingezet op Lowlands. Dus ik ga voor Audio Bullys, commerciele hoer dat ik ben :p
|
the streets ken ik niet. audio bullies vind ik niet zo.
|
Citaat:
|
audio bullys vind ik wel vet, the streets ken ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ken alleen Audio Bullys, heb ze toevallig donderdag gezien in paradiso! gaaf!!
|
Audio Bullys (y)
the streets zijn ook wel dope, alleen dat accent is té, en de beats zijn gewoon minder dan die van de bullys |
streets heeft wel leuke nummers, maar ik had ze een keer live gezien en dat vond ik erg slecht (het klonk en zag er uit als standaard hiphop)...
ik denk dat ik voor audio bullies ga...maar die ken ik niet zo heel erg goed... |
Audio Bullys, zekersteweten...
Vind de Streets niet zo heel speciaal eigenlijk. Audio Bullys hebben een heel eigen geluid... dat nonchalante geschreeuw (half vals) op een stevige beat... daar hou ik wel van... |
audio bullys, want the streets ken ik alleen van naam.
|
Audio Bullys. Lekker beat enzo. Voor de teksten moet je denk ik bij The Streets zijn. Bij LL merkte je ook goed dat bij de Audio Bullys iedereen echt uit z'n dak ging en bij The Streets niet...
|
Audio Bullys. The streets zijn wel geinig, maar zij 'rappen' meer en het is sneller. De audio bullys zijn naar mijn mening iets melodischer...
|
The Streets, ach je moet er van houden en dat doe ik. Audio Bullys vind ik dan weer niks.
|
Duidelijk The Streets..
Maja wat wil je ook als je normaal op DnB uit gaat.. |
the streets (y)
|
the streets ken ik niet en audio bullies vind ik verschrikkelijk
dus ga voor the streets |
adio bullies
|
The Streets is wel aardig, ik houd wel van garage. Audio Bully's ken ik maar een paar nummers van.
@Noekie: The Streets is maar één gozer. :) |
Zeker weten the streets. Die teksten zijn te mooi.
|
the streets :cool: (y)
|
audio bullys, bij barend en van dorp was t toch nog leuk al was t wel jammer
|
The Bullies. alleen al de clip van ''We Don't Care'' (y) (y) (y)
|
Citaat:
PS:Kmoet trouwens wel even zeggen dat ik van 'don't mug yourself' van the streets wel erg vrolijk word (y) |
Citaat:
|
Citaat:
en the Streets live bestaat trouwens uit 2 rappers en een band. |
toffe cd!
|
kga denk ik voor audiobullys. ik vin the streets niet zo heel boeiend. misschien dat ie gewoon beter tot zn recht komt bij
londense garage feesten als mc . |
Audio Bullys!
Omdat ze zo belachelijk goed waren op Werchter en echt íédereen meekregen zo'n beetje :D . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |