![]() |
Ff simpele vraag
Simpele vraag zou ik natuurlijk ook zelf kunnen beantwoorden maar goed ;)
Vandaag is mn tante overleden, en heb k mn ex weer gezien. *Ik ben nog steeds onwijs verliefd op hem* Heb m ook 5x aan de telefoon gehad :) Maar wil m even het volgende smsen: "Sometimes you just need a friend on who you can count and who is there for you when you need a hug.. Wish you were here.." Ik wil dus gewoon dattie even bij me langskomt omdat ik me klote voel. Gewoon als gewone vriend. Is dit too much? |
Zolang je maar wel duidelijk tegen hem bent op wat voor manier hij langs komt ed.
|
Ik zou het zelf wat anders sms'en... ('Ik heb je even nodig, als goede vriend... ' zoiets?) maar verder, mja, niets op tegen.
|
Citaat:
|
K heb het gewoon verstuurd.. Alssie het niet weet, dan heeft hij lekker pech :o *Ben nu even te zielig om rekening met m te houden ;)*
|
Citaat:
|
First things first: gecondoleerd met het heengaan van je tante.
Ontopic: Ja, voor een jongen is dat teveel gevraagd, zeker als je dingen als "wish you were here" stuurt. Zeker als het een exvriendje van je is. |
Citaat:
ligt aan de jongen in kwestie |
Citaat:
Flindertje heeft gewoon een te hoog verwachtingspatroon met betrekking tot jongens. Klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo moeilijk is het leven helemaal niet. |
Offtopic:
ten eerste, gecondoleerd... [ontopic] aangezien het je ex is, zou je hem wel aardig moeten kennen neem ik aan... maar het is alweer 2 dagen terug dat je het gestuurd hebt; hoe is het afgelopen? [/ontopic] |
Jah idd, hoe is het afgelopen?
|
Hij was niet thuis, en zn batterij van zn telefoon was op.. *Handig!* Maarre, hij heeft me 's avonds even gebeld om te vragen hoe het ging enzz.. Toen waren mn ouders overigens alweer thuis, en vond ik het niet meer zo nodig dattie langs zou komen.
(Het probleem was dat mn ouders de hele dag al weg waren en ik 's ochtends met hem gesproken had over dat k me niet relaxt voelde enzz.. Ik had gewoon even iemand nodig om mn verhaal bij kwijt te kunnen) *Enne..met dat poepverhaal..Hij is wel een uitzondering. Hijs geloof ik een beetje verwijfd, en begrijpt meisjes over het algemeen TE goed;)* |
Citaat:
Of hij is nog niet over zijn geaardheid uit, dat kan ook. |
Citaat:
ts: gecondoleerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nemen jullie alles zo serieus? :eek:
|
Citaat:
|